پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

چهارمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

چهارمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد یکشنبه (12/6/1396)
پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یکشنبه مورخ 12/6/96 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس منتظری شهردار محترم نجف آباد دستور کار جلسه را مطرح فرمودند:
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 4:
*در ابتدا جناب آقای مهندس منتظری شهردار محترم نجف آباد در جلسه رسمی شورا حضور و به توضیحاتی پیرامون مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی پرداختند. ایشان توضیحاتی پیرامون اقدامات شهرداری و دیگر دستگاهها در جهت آمادگی برای مراسم تشییع ارائه نمودند و اشاره نمودندکه یادمان شهدا برای مراسم خاکسپاری در نظر گرفته شده است و قرار بر این است که مجموعه یادمان شهدا از کنگره شهدا تحویل گرفته شود و ایشان نظر اعضا محترم شورا را در این خصوص جویا شدند. همچنین درخصوص محل تامین بودجه برای ساخت فرهنگسرای ایثار و شهادت در گلزار شهدا اظهار داشتند که قرار بر این است از نهادهای بالادست تامین شود. مقرر گردید طرح هایی که به یاد شهید حججی می توان در شهر اجرا نمود توسط اعضاء محترم شورا به جناب آقای شهردار ارائه گردد من جمله مدارس، فرهنگسراها و ...
* همچنین درخصوص نحوه اهدا کمک از طرف شورا و شهرداری به خانواده محترم شهید حججی برای تامین بخشی از هزینه هایی که در این مدت به ایشان تحمیل گردیده بحث و گفتگو صورت گرفت.
*در پایان درخصوص مسئله ورزش و حمایت شهرداری از یک تیم ورزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
ختم جلسه: جلسه ساعت 19:30 با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.