پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

هشتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

هشتمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد یک شنبه (26/6/1396)
پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص) هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز یک شنبه مورخ 26/6/96 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح فرمودند:
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 8:
*کمیسیون فرهنگی شورا ساعت 16:30 با حضور جناب آقایان مغزی قائم مقام محترم شهرداری و مهندس سیاه کمری مدیر محترم واحد انفورماتیک شهرداری پیرامون راه اندازی سایت مستقل جهت شورای اسلامی شهر آغاز گردید. در نهایت مقرر گردید به مدت یک ماه به صورت آزمایشی یکی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر در جلسه ای در محل دفتر قائم مقام محترم پیگیری درج اخبار شورا را انجام دهد و فعلاً بحث اطلاع رسانی از کانال روابط عمومی شهرداری صورت گیرد و پس از این مرحله آزمایشی روند خبر رسانی توسط پورتال شورای شهر صورت پذیرد.
*پیرامون دوربین های جریمه نصب شده درسطح شهر نکاتی مطرح و نقدهایی در این زمینه وارد گردید که در نهایت مقرر گردید اطلاعاتی درباره دوربین های شهر از شهرداری اخذ و پس از آن با مسئولین مربوطه جلسه ای جهت بررسی گرفته شود.
*مقرر گردید اعضاء محترم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر روز سه شنبه مورخ 4/7/96 بازدیدی از سازمان رفاهی تفریحی و زیر مجموعه های سازمان ساعت 11:30 بعمل آورند.
*پیرامون پرداخت عوارض خودرو به صورت آنلاین در سایت شهرداری بحث و بررسی مقرر گردید شهرداری ضمن بررسی فنی و در صورت عملیاتی شدن نتیجه را به این شورا منعکس نماید.
*در خصوص بلوار جمهوری اسلامی مقرر گردید جهت نصب علائم راهنمائی و رانندگی برای کاهش سرعت موضوع در شورای ترافیک مطرح گردد.
*پیرامون تخمین بودجه نصب دوربین توسط شرکت مخابرات در شهرهای اطراف مقرر گردید شهرداری ضمن بررسی نتیجه را به این شورا ارسال نماید.
 
*سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مطرح که به شرح ذیل بتصویب رسید.
1-نامه شماره 36372/96 مورخ 22/6/96 شهرداری(به شماره 2179/96 مورخ 26/6/96 دبیرخانه شورای اسلامی شهر) پیرو نامه شماره 29271/96 مورخ 19/5/96 و مصوبه 1790/96 مورخ 23/5/96 و درخواست اتحادیه صنف میوه و تره بار به شماره 100/131 مورخ 15/6/96 در خصوص جابه جائی میدان میوه و تره بار ، طبق بند 4 صورتجلسه فوق الذکر مقرر گردید مبلغ اولیه مابه التفاوت ارزش سرقفلی غرفه های مذکور تا تاریخ 26/5/96 توسط غرفه داران متقاضی به حساب شهرداری نجف آباد واریز گردد و از آنجائی که تعدادی از غرفه داران به علت شرایط پیش آمده و کمبود زمان قادر به پرداخت فوق در فرجه مقرر در صورتجلسه نگردیده اند و تقاضای تمدید مهلت مذکور را دارند، شهرداری پیشنهاد تمدید مهلت مقرر تا پایان ساعت اداری 25/6/96 را دارد مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق باستناد بند 14 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی مورد موافقت قرارگرفت و بتصویب رسید.
 
2-نامه شماره 35431/96 مورخ 19/6/96 شهرداری(به شماره 2135/96 مورخ 21/6/96 دبیرخانه شورا) نظر به اینکه اخیراً تعدادی از خانواده های متوفیان نجف آباد اقدام به اهدای اعضای حیاتی متوفیان خود نموده اند و با این امر اقدام به نجات جان نیازمندان به این اعضاء می نمایند و در راستای تجلیل و ترویج این فرهنگ خداپسندانه شهرداری پیشنهاد می نماید با تأئید پزشکی قانونی دال بر اهدای عضو نسبت به معافیت تا 50% بهای خدمات کفن و دفن اقدام گردد مطرح که پس از بحث و بررسی مراتب فوق به استناد بند 8 از ماده 71 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 مجلس شورای اسلامی و اصلاحات بعدی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
 
ختم جلسه: جلسه ساعت 19:30 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.