پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

پیام تبریک رئیس شورای شهر و شهردار نجف آباد بمناسبت هفته بسیج

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.

“بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. " بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در ٨ سال دفاع مقدس با فدا نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند.

امروز، تفکر بسیجی به مدد دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت توانسته است لحظه‌ها را شناسایی و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتاز باشد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که ثمره خون ایشان  و همرزمان سرافراز مدافع حرم با  پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان متبلور گشت و سبب ایجاد همدلی و اتحاد قلوب ایرانیان در این برهه حساس گردد..

با گرامیداشت سالروز فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) در  ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، این هفته میمون و با برکت را محضر تمامی بسیجیان شهرستان  نجف آباد تبریک و تهنیت عرض می کنیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون این نهاد ارزشمند و اعضای آن را خواستار و خواهانیم.

مسعود منتظری نجف آبادی                                                                                                                                  مجتبی گودرزی

                                                                                   شهردار نجف آباد                                                                                                                            رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.