پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

بیست و هفتمین جلسه شورای شهر نجف آباد

بیست و هفتمین جلسه شورای شهر نجف آباد در دوره پنجم ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه۹۶ با تلاوت آیاتی از قرآن کار خود را شروع کرد. مجتبی گودرزی رئیس شورای شهر به عنوان مدیر جلسه در سخنانی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق (ع)، برای تمامی مسلمانان و مردم جهان آرزوی خیر و برکت کرد و یاد و خاطره مرحوم دکتر محمد علی ابوترابی پزشک متعهد و انقلابی نجف آباد را گرامی داشت و اعضای شورای شهر با قرائت فاتحه ای برای آن پدر شهید طلب غفران و مغفرت کردند.
در بخش دیگری از بیست و هفتمین جلسه شورای شهر و بر اساس دعوت صورت گرفته، جزئیات مربوط به مراحل اجرایی پروژه بوستان زندگی به طول تقریبی شش کیلومتر با حضور محمد مغزی قائم مقام شهردار و آقایان مهندس احمدی ومهندس شهیدی معاون شهرسازی و مدیر دفتر مشارکت ها بررسی گردید و کلیات حقوقی و مالی مربوط به قرارداد منعقد شده با شرکت امواج گستر وابسته به شرکت توسعه و عمران نور نجف آباد نیز بررسی شده تا در جلسات آتی به بحث گذاشته شده و پس از اصلاحات مورد نظر شورا تصویب شود.

 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری نجف آباد در ادامه نشست اعضای شورا، دکتر مختاری با همراهی خانم ها ایزدی و حاجی صادقی به نمایندگی از موسسه سلامت روان فکر سوم در صحن حضور پیدا کرده و ضمن معرفی و تشریح فعالیت های این مجموعه در زمینه خدمات مشاوره و روانشناسی، طرح های پیشنهادی خود برای کاهش افسردگی و انجام طرحهای پژوهشی و آموزش شهروندی به شورا ارائه کردند. مقرر شد در طرح شناسایی نقاط پر استرس شهر از توانایی این موسسه بهره گیری شود.
شورای شهر نیز با توجه به مباحث مطرح شده، پیشنهاد کردند تا این موسسه پیشنهادات خود را با سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در جلسه ای مطرح و برای عملیاتی شدن آن ها اقدامات لازم را انجام دهد.

 
مقرر شد سرهنگ خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان به همراه فرمانده پلیس راهور جهت حضور در صحن شورای شهر به منظور بررسی برخی مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه به شورای شهر دعوت شوند.
مطابق قانون مربوط به تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا مصوبات این جلسه به صورت کامل پس از تایید کمیسیون تطبیق فرمانداری از طریق درگاه شورای اسلامی شهر منتشر خواهد شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.