پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد

بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر نجف آباد روز سه شنبه 14آذر ماه به ریاست مجتبی گودرزی رئیس شورا برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) با حاضرین شروع شد، مهمترین نامه ها و لوایح بررسی شده در نشست کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر که پیش از جلسه علنی به کار خود پایان داده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
طی این جلسه از مجموعه نشست های کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر، این نامه ها و پرونده-ها مورد بحث و بررسی قرار گرفتند:
دستور العمل انعقاد پیمان اجرای کارهای ساختمانی، فواید و مضرات پرداخت عوارض خودرو به صورت آنلاین، درخواست اهالی شهرک بهاران، مکاتبه صورت گرفته توسط دفتر امور شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های استان اصفهان در خصوص تعرفه های عوارض محلی، طرح پیشنهادی تشکیل جلسات نیم روزه با ساکنین محلات مختلف در سطح مناطق پنج گانه، درخواست اهالی شهرک آزادگان در خصوص رسیدگی به کمبودهای منطقه، درخواست¬های آقایان اکبرکاظمی و فرهاد عیدی وندی، طرح پرونده آقایان مجید مصطفایی، علیرضا شجاعی، مجتبی طاهری و خانم ها اعظم حاجی صادقیان و آرزو ذوالفقاری به صورت جداگانه با توجه به مشکلات مطرح شده از سوی تعدادی از نمازگزاران مسجد جامع آزادگان در خصوص مشکلات این نقطه از شهر، مقرر شد تا هر کدام از این مسائل به صورت جداگانه با دستگاه ها و ارگان های مربوطه مکاتبه شود.

 
در صحن علنی نیز درخواست های خانم مهری مبشری، درخواست آقایان نوذر مرادی و قدرت الله حسین پور بررسی و برای هر کدام تصمیم گیری شد. مکاتبه صورت گرفته توسط مدیر کل دفتر امور شهری شهرداری ها و دهیاری های استان نیز به اطلاع اعضای شورا رسید.
نظر دفتر انفورماتیک شهرداری مبنی بر احتمال متضرر شدن شهروندان در صورت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو نیز بحث دیگر صحن علنی شورا بود.
پیرو دغدغه مطرح شده از سوی شهروندان در خصوص مشکلات احتمالی آنتن های BTS سطح شهر، با دعوت قبلی شورا، مهندس فارقلیطیان رئیس مخابرات شهرستان در صحن شورا حضور پیدا کرد و به سوالات نمایندگان پارلمان شهر پاسخ داد.
رئیس اداره مخابرات با اشاره به فعال بودن 65 سایت مخابراتی در شهرستان، افزایش تعداد این آنتن ها را یکی از زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه دولت الکترونیک و افزایش سرعت سرویس دهی دانست. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم اثبات آسیب زا بودن امواج مخابراتی شبکه تلفن همراه توسط متخصصان مربوطه از ایمن بودن فعالیت آنتن های BTS در سطح مدارس شهرستان هم سخن گفت.
لوایح شهرداری از جمله لایحه اخذ مجوز برای اصلاح بودجه و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه سرویس های بهداشتی پارک لاله، جا به جایی سرقفلی باسکول میدان میوه و تره بار قدیم نجف آباد با ۳ دانگ از باسکول جنوبی و همین میزان از باسکول شمالی میدان میوه و تره بار جدید به آقای ابولقاسم فتحیان بر اساس توافقات انجام شده و همچنین لایحه شهرداری در خصوص واگذاری مالکیت و سرقفلی ۳دانگ از باسکول جنوبی و ۳دانگ از باسکول شمالی میدان میوه و تره بار جدید به آقای دکتر مهدیه به بحث گذاشته و تصویب شد.
از همین لوایح لایحه شهرداری در خصوص اختصاص بودجه ۳میلیارد و دویست میلیون تومانی به بهسازی میدان امام خمینی، لایحه فروش گذر متروکه مربوط به وراث مرحوم رجب عطایی نجف آبادی مطابق نظریه ارزیابی کارشناسی و لایحه توافق میزان در مسیر پلاک مربوط به آقای علی یزدانی نیز بررسی و تصویب شد.
همچنین درخواست آقای حسن کارشناس در صحن شورای شهر مطرح و مقرر شد تا شهرداری پس از انجام بررسی های لازم، نتیجه را به شورای شهر اعلام نماید.
مهمان جلسه علنی شورای شهر نجف آباد در نشست علنی یکشنبه 19 آذر ماه دکتر علیرضا غیور است که در خصوص پاره ای از مسایل مرتبط با بهداشت و درمان شهر با اعضای شورای شهر به گفتگو خواهند نشست.


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.