پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

پارلمان شهری در منطقه سه شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد، مطابق طرح «نیم روز با مردم در محلات شهر » که توسط عیدی محمد طرقی در صحن شورا مطرح و نمایندگان شورا با اجرای آزمایشی آن موافقت نمودند یکشنبه سوم دیماه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در منطقه سه شهرداری نجف آباد حضور یافتند.
در جلسه ای در منطقه سه، مغزی قائم مقام شهردار توضیحاتی در خصوص منطقه سه شهری نجف آباد و اقدامات و پروژه های عمرانی و خدمات شهرداری به اعضای پارلمان شهری ارایه نمود و اقدامات مدیریت شهری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر و ابتدای شورای پنجم را تشریح نمود.
پس از این جلسه به اتفاق از اقدامات صورت گرفته در منطقه سه و طرحهایی که در کمیته طرحها مراحل داوری را می گذرانند و یا در مرحله پیشنهاد هستند و مواردی مانند ایمن سازی کانال آب ،زیبا سازی و فضای سبز منطقه، آسفالت ، اصلاح هندسی چهار راه ها و بلوارهااجرای بلوک فرش،جدول گذاری،کانیو گذاری معابر، زیر سازی معابر،اصلاح و بهسازی سرعت گیر ها، نوسازی چراغهای راهنمایی و رانندگی ، نصب تابلو های مسیر نما و... و پروژه پارک بزرگ کوهستانی آبشار بازدید بعمل آمد.

 
طبق هماهگی صورت گرفته ساعت: 16 ، شورای شهر و مدیریت شهری میهمان حجت الاسلام محمدحسین قائمی امام جمعه ویلاشهر بودند.
در ابتدای جلسه مهندس مجتبی گودرزی ضمن معرفی اعضای شورای اسلامی شهر و حاضرین توضیحاتی پیرامون برنامه های شورای اسلامی شهر و دید ایشان به مناطق نجف آباد ابراز نمودند و برنامه ریزی پیرامون منشور شورای شهر و لحاظ مناطق بصورت ویژه درآن مواردی ر ابراز داشتند .
مغزی قائم مقام شهردار و رییس هیئت مدیره سازمان رفاهی و تفریحی نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد تعاملات بیش از پیش مدیریت شهری و دفتر امام جمعه سبب ارتقاء خدمات در زمینه های فرهنگی و فرهنگ شهروندی گردد.
حجت الاسلام قائمی نیز ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از خوش قولی و وقت شناسی میهمانان عنوان داشت شورای اسلامی شهر و شهرداری نجف آباد دید مثبت و خوبی به ویلاشهر داشته اند و ابراز امیدواری کرد شاهد تعاملات بیشتری خصوصاً از طریق سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری باشیم.
پس از این جلسه صمیمی شورای شهر و مدیریت شهری و امام جمعه ویلاشهر به اتفاق بازدیدی از کتابخانه و مجموعه فرهنگی دهخدا بعمل آوردند و باظرفیتها و نحوه خدمت رسانی آن از نزدیک آشنا شدند .


+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.