پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

رونمایی از ارکستر سمفونیک نجف آباد در اردیبهشت ۹۷

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نجف آباد خبر داد:

مهدی حاجی صادقیان دبیر شورای شهر نجف آباد چهارشنبه شب در جمع پرسنل شهرداری و خانواده های ایشان از آغاز انتخاب نوازندگان، تمرینات جدی و نت نویسی گروه ارکستر نجف آباد خبر داد.

وی گفت این گروه با سرپرستی و رهبری استاد جوان امید نمازیان اولین اجرای خود را در اردیبهشت به روی صحنه خواهد آورد. حاجی صادقیان افزود نوازندگان ارکسترال و سنتی این گروه بین سی تا چهل نفر خواهند بود که اکثریت قریب به اتفاق آنها از هنرمندان جوان نجف آباد انتخاب شده اند.

وی گفت استاد جوان و خوش صدای آواز شهر سعید صفری نیز به عنوان خواننده این ارکستر انتخاب شده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همچنین محل اولین اجرا را تالار شهروند اعلام کرد و گفت با حمایت شهردار و رییس سازمان رفاهی تفریحی، آقای مهندس فردوسی این گروه که ابتدا تصمیم داشتند اجرای فیلارمونیک محدودتری داشته باشند توانستند تحت حمایت شورا و شهرداری تمرینات خود را تحت عنوان ارکستر سمفونیک نجف آباد ادامه دهند. این اولین بار است که ارکستری با حمایت سازمان رفاهی تفریحی اجرا خواهند داشت.

قطعات موسیقی که برای این کار انتخاب شده همه از موسیقی های فاخر ایرانی است و قرار است این ارکستر بصورت پویا در آینده نیز کار خود را با خوانندگان سنتی و کلاسیک نجف آباد ادامه دهند.
حاجی صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش شبانه روزی شهردار و مجموعه پرسنل آن تشکر کرده و افزود در شرایطی که شهرداری ها با اوضاع مالی سختی روبرو هستند بهترین راه برای تداوم عمران و آبادانی شهر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب مشارکت است.
پرسنل شهرداری نجف آباد به همراه خانواده هایشان در چهار سانس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جاری در جشنی که توسط روابط عمومی شورا و شهرداری تدارک دیده شده در تالار شهروند حضور پیدا می کنند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.