پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

دو برابر شدن سرانه درآمدی شهر

دو برابر شدن سرانه درآمدی شهر
مهندس مجتبی گودرزی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد در  نشست مطبوعاتی/ 19 اسفند ماه ، با اشاره به متوسط سرانه درآمدی شهرداری نجف آباد به میزان ۲۵۰هزار تومان برای هر شهروند بیان داشت: با تلاش های بسیار خوب صورت گرفته در چند سال اخیر که به تحقق منابع درآمدی متنوع و متعدد از طریق استان و تهران منجر شده، این میزان در حال حاضر به بیش از پانصد و پنجاه هزار تومان رسیده است.


گودرزی با اشاره به سرانه یک تا یک و نیم میلیون تومانی برخی از شهرهای استان اضافه کرد: با وجود تمامی تلاش های شبانه روزی که عمدتا با محوریت شهردار و دیگر مدیران ارشد شهرداری همراه با کمک دیگر مسئولان شهرستان انجام شده، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
وی شهروندان نجف آبادی را نمونه، بی نظیر و مایه افتخار تمامی خدمت گذاران دانست و گفت: از مهمترین دلایل انتخاب مجدد آقای مسعود منتظری به عنوان شهردار نجف آباد بایستی به رضایتمندی بالای اقشار مختلف مردم از عملکرد این مجموعه در طول فعالیت شورای چهارم اشاره کرد.

برگزاری ۴۸جلسه از شورای پنجم
گودرزی همچنین با اشاره به آغاز به کار رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نجف آباد از اوایل شهریور ماه سال جاری بیان داشت: در کنار چهل و هشت جلسه رسمی این مجموعه، کمیسیون های فنی و عمرانی در کنار فرهنگی هر کدام نزدیک به ۴۵ جلسه داشته اند و بیشتر مصوبات تاکنون عملیاتی شده اند که در این میان بودجه ۱۳۵ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری از مهم ترین موارد محسوب می شود.


وی از راه اندازی سایت رسمی شورای شهر به منظور اطلاع رسانی شفاف و به موقع در کنار ادامه مراحل تدوین منشور شورای شهر به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت یاد کرد و خاطر نشان ساخت: سیاست اصلی شورای اسلامی شهر تکمیل پروژه های نیمه تمامی است که طی سال های اخیر کلنگ زنی شده اند. البته بیشتر این طرح ها روند خوبی را طی می کنند و با وجود تحقق ۵۰درصدی بودجه سالیانه بسیاری از شهرداری های استان، در نجف آباد علاوه بر تامین مالی طرح ها در پایان سال نیز امیدوار به تحقق کامل بودجه پیش بینی شده هستیم.

فرش قرمز برای مشارکت خصوصی
رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم تغییرات زیاد در اعداد و ارقام دفترچه عوارض سال های اخیر شهرداری اظهار داشت: تلاش می کنیم با فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی در پروژه های زیرساختی و مورد نیاز شهر، ضمن کسب درآمد و هزینه آن در امور عمرانی و جاری شهر، از اعمال فشار بیشتر ناشی از اخذ عوارض نیز جلوگیری کنیم.


مجتبی گودرزی بر اهمیت ادامه تعامل سازنده شهرداری و شورای شهر در کنار دیگر دستگاه های مسئول در شهر به منظور پیشبرد پروژه ها و پیشرفت همه جانبه شهر تاکید داشت و گفت: پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح مناطق پنج گانه آماده و معرفی شده و در همین راستا فعال کردن هر چه بیشتر دفتر امور مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری از اولویت های شورای شهر محسوب می گردد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.