پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

دیدار نوروزی خانواده شهرداری

دیدار نوروزی خانواده شهرداری
در آخرین دقایق ساعات کاری دیروز شنبه هجدهم فروردین ماه، خانواده بزرگ شهرداری به رسم سال های اخیر با گردهمایی در سالن مجلل شهروند، ضمن مرور عملکرد خود در سال گذشته راهکارهای ادامه روند شکل گرفته در دوره های چهارم و پنجم شورای در راستای توسعه زیرساخت های شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را مرور کردند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این دیدار که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ارشد شهرداری، کارمندان وکارگران شهرداری برگزار شد، مهندس مجتبی گودرزی رئیس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به رضایت شهروندان از عملکرد نوروزی شهرداری بیان داشت: در شرایطی که نیروهای بسیاری از ارگان ها ایام پایانی سال را به امورات شخصی خود اختصاص می دهند، پرسنل خدوم و زخمتکش شهرداری با تلاشی مضاعف و شبانه روزی خدمات قابل توجهی را در مسیر زیباسازی محیط شهری و استقبال از مسافران نوروزی انجام دادند.


گودرزی با اظهار امیدواری در خصوص ادامه همین روند طی سال جاری اظهار داشت: حجم و کیفیت فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر به گونه ای بوده که توقع شهروندان از چنین اقداماتی بیش از پیش افزایش پیدا کرده و این وظیفه مجموعه مدیریت شهری را سنگین تر می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد خدمت خالصانه به مردم را مطابق سخنان مقام معظم رهبری یک عبادت ارزشمند دانست و اضافه کرد: حمایت از کالای داخلی، سال ها است که در مجموعه شهرداری مورد توجه ویژه قرار گرفته به طوری که بخش قابل توجهی از المان های نوروزی توسط واحد امانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری و با کمترین هزینه ممکن ساخته می گردد.

نقدسازنده تجلی پویایی و سرزندگی
در ادامه برنامه نیز که با بخش هایی همچون اجرای زنده گروه موسیقی سنتی «ماهور» و پخش کلیپ هایی از عملکرد نوروزی شهرداری و نقطه نظرات شهروندان همراه بود، مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در سخنانی با اشاره به ارزیابی عملکرد مجموعه شهرداری در آستانه انتخابات شورای شهر دوره پنجم اظهار داشت: مردم همیشه منصفانه نقد کرده اند و بر همین اساس ما در مسیر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تلاش کرده ایم. مجموعه ای مانند شهرداری، به نقد مردم زنده و پویا می ماند.


منتظری با اشاره به انتخاب شعار «نجف آباد، شهری متفاوت» برای سال نود و هفت گفت: امیدواریم با تداوم همدلی و انسجام شکل گرفته در بدنه مدیریت شهری و دیگر مسئولان شهرستان و با استفاده از تجربیات ارزشمند سال های گذشته، در سال جاری نیز بتوانیم روند شکل گرفته در زمینه اجرای پروژه های عمرانی کوچک و بزرگ و ارائه خدمات جاری به شهروندان را به خوبی ادامه دهیم.


وی اضافه کرد: رسیدن به جایگاهی که در آن شاهد رضایت نسبی بیشتر مردم و مسئولان باشیم، کار سختی بوده ولی سخت تر از آن حفظ چنین موفقیت هایی است که تنها با ادامه تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی امکان پذیر خواهد بود.

تلاش مظاعف عامل عزت
منتظری گریزی نیز به سخنانش در اولین دیدار نوروزی اش با پرسنل شهرداری در ابتدای پذیرش این مسئولیت زد و گفت: آرزو داشتم خانواده بزرگ شهرداری به گونه ای عمل کند که تمامی پرسنل آن در میان خانواده و اطرافیان عزیز باشند که خوشبختانه به برکت یاری خداوند و تلاش های خوب صورت گرفته، تا حدود زیادی شاهد تحقق چنین آرزویی هستیم.


شهردار با اعلام عملی شدن بیشتر وعده های داده شده به پرسنل همانند موضوع ارتقاء شغلی در سال گذشته ادامه داد: سال بسیار سخت تری را از نظر تامین بودجه جاری و عمرانی پیش رو داریم و همه مناطق، سازمان ها و زیرمجموعه های مختلف بایستی ضمن کاهش برخی بوروکراسی های اداری و تکریم ارباب رجوع، در مسیر تحقق بودجه پیش بینی شده تلاش کنند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.