پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

رونق فرهنگی منطقه چهار با بهره برداری از مجموعه فرهنگی و کتابخانه فرهنگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، پنجشنبه 7 شهریورماه98، آیین بهره برداری از مجموعه فرهنگی و کتابخانه فرهنگ منطقه چهار با حضور مسئولین شهری و شهرستان برگزار گردید.
در این برنامه حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، طرقی ریاست بهمراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد و تنی چند از روسای ادارات و مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند و این کتابخانه که به اهتمام سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهردرای نجف آباد به "  مجموعه فرهنگی و کتابخانه " تبدیل گردید،  به بهره برداری رسید.

به گفته محمد مغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری نجف آباد توجه به نیازسنجی صورت گرفته در منطقه چهارشهرداری ،درکنار احداث فرهنگسرای کوثر لزوم استقرار یک مجموعه فرهنگی در این منطقه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و به اهتمام مدیریت شهری و بازدید های مستمر در این راستا، اقداماتی نظیرتعمیرات، رنگ آمیزی کامل، نصب دوربین مداربسته، بازسازی تجهیزات،بازسازی ساختمان، ایزوگام سقف، بهسازی و نوسازی کامل تأسیسات و سرویس بهداشتی و .. صورت پذیرفت.

2000جلد کتاب جدید به خزانه 9349 جلدی این مجموعه وارد گردید و این مجموعه از  ظرفیتهایی نظیر سالن های مطالعه خواهران و برادران ، سالن مهارتها، خانه کودک، کتابخانه مخصوص کودکان، مخزن کتاب با بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب، برنامه های جانبی شامل آموزش خانواده ،سلامت و بهداشت، کلاس های مختلف فرهنگی، آموزش خانواده، سلامت خانواده ،سخنرانی برنامه های متنوع مباحث، کلاسهای فرهنگی،هنری و دوره های مشاوره و.. برخوردار گردید.
 لازم به ذکر است مجموعه فرهنگی و کتابخانه فرهنگ در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و مساحت اعيان 400 متر مربع (در یک طبقه)  به آدرس  خيابان دوازدهم شرقي، نبش چهار راه دوم واقع شده است .



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.