پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید از روند طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای مومنانه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،  چهارشنبه15 مردادماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد به اتفاق مهندس جواد حجتی رییس، محمدحسن آسیابانی نایب رییس ، مهندس مجید پزشکی خرانه دار شورای اسلامی شهر و ریاست شورای اسلامی شهرستان و رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل ضمن خداقوت و دست مریزاد به دست اندرکاران طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای مومنانه از روند امور آن بازدید نمودند.

شایان ذکر است برای اولین بار در استان اصفهان بمناسبت دهه ولایت در نجف‌آباد طرح طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا بین اقشار مختلف در شهرستان نجف‌آباد در حال انجام است و به طور میانگین روزانه ۱۰ هزار تا ۱۱ هزار پرس غذا در آشپزخانه دانشگاه آزاد طبخ می‌شود که توزیع آن توسط ستاد کمک مؤمنانه شهرستان نجف‌آباد از عید قربان تا عید غدیر در حال انجام است.
به صورت میانگین حین انجام طرح اطعام تعداد ۴۵۰ نفر از خادم یاران در طبخ و ۲۰۰ نفر از اعضای ستاد کمک مؤمنانه در توزیع طرح غذای متبرک دهه ولایت مشارکت داشتند، که این اطعام با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.