پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

افزایش رضایتمندی با عملکرد مطلوب مدیریت شهری

سه شنبه 28 مردادماه 1399

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: تا پیش از این، هر جا که بحث شهرداری و شورای اسلامی شهر مطرح می‌شد، بیشتر مطالب حول و حوش انتقاد از عملکرد این مجموعه‌ها بود ولی در سال‌های اخیر فضا به طور کامل عوض شده است.
حجت‌‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در دیدار با شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای این مجموعه گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر، بیشتر حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، به انعکاس خدمات و کارهای صورت گرفته اختصاص پیدا کرده و امیدواریم بیش از گذشته شیرینی تلاش‌های مسئولان در سفره مردم احساس شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به وجود برخی مشکلات، کمبودها و انتقادات مردمی اضافه داشت: به هر حال هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست و باید تلاش شود این موارد تا حد امکان کاهش پیدا کند ولی خوشبختانه طوری شده که برخی شهروندان اذعان می‌کنند با وجود هزینه هایی که در قالب عوارض یا صدور پروانه پرداخت کرده‌اند، از عملکرد شهرداری راضی بوده و حتی حاضرند کمک بیشتری هم نمایند.
امام‌جمعه نجف‌آباد شورای اسلامی شهر را بهترین محل برای تضارب آرا و اندیشه‌های مختلف و پذیرش ایده‌های جدید دانست و گفت: بهترین نعمت برای یک شهر، وحدت و هم‌دلی مردم و مسئولان است ولی در عین حال یا تک‌صدایی بودن جاهای مهمی مانند شورای شهر، این موضوع محقق نشده و امکان پیشرفت نیز وجود نخواهد داشت.
تاکید بر استفاده از تجربیات دوره‌های مختلف شورا، اهمیت دادن بیشتر به چشم‌اندازهای میان‌مدت و بلند‌مدت شهر و توسعه زیرساخت‌ها دیگر مطالبی بود که حجت‌الاسلام حسناتی با بیان آن‌ها خاطر نشان کرد: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بایستی با شیوه‌های جدید و موثر به اطلاع مردم و به خصوص نخبگان عرصه‌های مختلف رسانده شود.
همدلی مسئولان شهری در انجام پروژه های عمرانی
پیش از صحبت‌های امام‌جمعه نیز که به مناسبت انتخاب اعضای هیات مدیره جدید شورای اسلامی دوره پنجم نجف‌آباد برگزار شد، محمد مغزی شهردار نجف‌آباد نیز در سخنانی با تشکر ویژه از هدایت‌ها، همراهی‌ها و حمایت‌های امام‌جمعه گفت: در تمامی این عرصه‌ها، مجموعه مدیریت شهری به پشت‌گرمی حاج‌آقا حسناتی وارد میدان شده و کارهای کوچک و بزرگ را به ثمر رسانده‌اند.

مغزی با اشاره به نقل قول فرماندار نجف‌آباد مبنی بر تبدیل شهر به کارگاهی عمرانی ادامه داد: قبول داریم که برخی مشکلات و کمبودها قابل رفع نیستند ولی تمامی تلاش‌مان را به کار بسته‌ایم که شاهد توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح مناطق پنج‌گانه به خصوص نقاط کمتر توسعه یافته باشیم.
مهندس جواد حجتی رییس جدید شورای اسلامی شهر نجف‌آباد نیز آخرین سال فعالیت این مجموعه را حساس و سخت دانست و اذعان داشت: امیدواریم در ادامه روال سال‌های گذشته، در فرصت باقیمانده نیز شاهد تداوم خدمت‌رسانی‌ها و رفع موانع باشیم.
محمد‌حسن آسیابانی نایب رییس شورای اسلامی شهر دیگر سخنران این نشست گفت: همراهی امام‌جمعه و دیگر مسئولان شهرستان، نقش مهمی در توفیق‌های کنونی مجموعه مدیریت شهری داشته و امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این شرایط باشیم.

محسن پوراسماعیلی دیگر منتخب مردم در شورای اسلامی شهر، امام‌جمعه را به پدر یک خانواده تشبیه کرد و اظهار داشت: حاج‌آقا حسناتی در تمامی سال‌های تصدی این مسئولیت ثابت کرده‌اند که بدون توجه به برخی مرزبندی‌های سیاسی متداول، با حسن نیت در مسیر تقویت وحدت و هم‌دلی شهر تلاش کرده‌اند.
عیدی‌محمد طرقی  دبیر شورای اسلامی شهرنیز در بخش دیگری از این جلسه بیان کرد: وحدت و هم‌دلی شکل گرفته در نجف‌آباد بزرگ، با سال‌ها تلاش و خون دل خوردن حاصل شده و امیدواریم در آینده نیز این وحدت با همراهی و همکاری تمامی مسئولان و مردم ادامه داشته باشد.
مهندس مجید پزشکی خزانه دار شورای پنجم و رییس شورای شهرستان آخرین صحبت‌ها را در این جلسه صمیمانه داشت. او ضمن ابراز خوشحالی از بهبود کامل امام‌جمعه از بیماری کرونا، ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در سال‌های اخیر در سطح شهر انجام گرفته ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تمامی توان‌مان را در این مسیر به کار بگیریم. 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.