پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ ،صحن علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد میزبان شهردار ، مشاور، معاونین و جمعی از مدیران ستادی شهرداری بود که جهت ارائه گزارش عملکرد۶ماهه شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی ،فرهنگی ،خدماتی، درآمد و ... در مناطق پنجگانه و شهرداری مرکزی و سازمانهای وابستهدر جلسه رسمی شماره 19 حضور یافته بودند.
پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط مهندس یوسفی نژاد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی دوره ششم برخی از انتصابات اخیر شهرداری نجف آباد را به حاضرین معرفی نمود و در خصوص برنامه‌ها و اولویتهای مدیریت شهری سخن گفت.

در ادامه گزارش عملکرد ۶ ماهه شهرداری در حوزه های درآمدی شهرداری های مناطق، سازمانهای وابسته و شهرداری مرکزی که رشد ۲۵ درصدی نسبت به ۶ ماهه مشابه را داشت ارائه گردید و در خصوص هزینه های جاری و عمرانی و نسبت ها و درصدهای آن و همچنین وصولی های نوسازی و وضعیت املاک نیز صحبت گردید.
حوزه شهرسازی و پروانه های صادر شده و آیتم های آن و موارد ماده ۱۰۰ در ادامه بیان گردید و سپس حوزه خدمات شهری با موضوعاتی نظیر: تناژ پسماند، آمارکشتارگاه دام شهرداری نجف آباد ، آمار و اطلاعات متوفیات، مبحث کنترل ساختمان و آیتم های سد معبر و شکایت‌های مردمی رسیدگی شده در این جلسه نیز عرضه شدند.

پس از ارایه آمار فضای سبز در خصوص گلهای فصلی ،بازپیرایی و گلهای دائمی ، نوبت به ارائه گزارش معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری رسید.
آمار متراژ آسفالت معابر ، آسفالت معابر خاکی، لکه‌گیری ها، دال و یو و جدولگذاری ها، بلوک فرش و ... ارائه گردید و پیرامون کشتارگاه صنعتی نجف آباد، مسیر کوچه باغ زندگی، پل زندگی، باغ بهشت، بلوار کشاورز، شهربازی سرپوشیده ،فاز سوم محور گردشگری بوستان، پمپ بنزین منطقه ۳(ویلاشهر)، فرهنگسرای آیت الله عالم( در منطقه ۵ )، المان غرب، بلوار منتظری منطقه ۵ ،محوطه‌سازی ورودی غرب و... نیز صحبت گردید.

در خصوص حوزه فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی نجف‌آباد و فعالیت‌های آن در بستر مجازی، سازمان حمل و نقل بار و مسافر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد نیز مطالبی عنوان شد.
مهندس رسول موسویان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری  توضیحاتی پیرامون مطالبات پیمانکاران، وضعیت نابسامان مصالح، قیر و افزایش قیمت آن ها ئرا بیان نمود.
وی همچنین پیرامون آسفالت و لکه گیری ها و برنامه زمانبندی مجموعه خود مطالبی عنوان داشت و سپس در خصوص فرهنگسرای آیت الله عالم صالح آباد ،فرهنگسرای کوثر منطقه ۴ (یزدانشهر)باغ موزه ، بوستان زندگی شرقی، بوستان زندگی غربی، بلوار کشاورز و آزادسازی های آن،  ادامه بلوار ادامه بلوار منتظری منطقه ۵ (امیرآباد)، تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو و جلسات با پیمانکار و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد توضیحات تکمیلی و مفصلی ایراد نمود.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری در خصوص نظارت بر آسفالت معابر و لکه گیری ها و کیفیت آن ، برنامه های خویش را ارائه نمود و پیرامون مسیر مترو نجف آباد - اصفهان و اولویت های مسیر و نقشه راه  آن با ذکر مثال ها و بیان واقع‌بینی و شرایط اقتصادی در این امر اولویت های مجموعه خویش را به به تفصیل به ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر بیان داشت.

مهندس رسول صادقی مشاور عالی شهردار به عنوان سخنران بعدی در خصوص وضعیت آرامستان ها و نحوه اداره آنها، پستهای گاز، معاینه فنی و برنامه ها و سازماندهی و نظارت آنها صحبت نمود .

انعکاس مطالبات و دغدغه های مردمی
در ادامه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر موارد و مطالبات مردمی و دغدغه های خویش را در خصوص آسفالت لایروبی معابر و انهار، سگهای بلاصاحب و ضعف های قانونی در خصوص مدیریت این موضوع، پروژه های نیمه‌تمام، معرفی پروژه‌های جدید، توسعه آرامستانها، آیین‌نامه آرامستانها ،آمایش و متولی آنها ،توزیع امکانات در مناطق پنجگانه و بالطبع آسیب های مناطق حاشیه‌ای ،مباحث عمرانی ، ترمیم ترانشه های دستگاه های خدمت رسان ،بازارهای روز و شب و موارد بهداشتی و امنیتی،  حقوق پرسنل،  حمل و نقل و موارد نازیبایی ها و استهلاک آنها، نظارت بر حسن انجام کار پیمانکاران،  تکریم ارباب رجوع، مطالبات سرمایه‌گذاران در مشارکت ها ، برنامه های فرهنگی و مقابله باتهاجم فرهنگی، معضل فروش ضایعات در مناطق مسکونی ،رها کردن فاضلاب در معابر، ضایعات ساختمانی در شهر و حریم شهر، تردد و توقف کامیون و تریلر در سطح شهر ،سرقت دریچه های آب و فاضلاب، ساخت و ساز در باغ ها ،تفکیک زمین ها ،پرونده های شهرسازی، تعیین تکلیف پرونده های شهرسازی بلندمدت، نابسامانی پارکینگ ها، مساعدت به شهروندان نیازمند، زمین های ورزشی سلامت روباز در مناطق پنج گانه و... بیان داشتند که مدیریت شهری در خصوص موارد پاسخگویی نمود.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.