پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم روز حماسه و ایثار نجف آباد برگزار شد

به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ جلسه هم اندیشی روز حماسه و ایثار نجف آباد در تالار فرزانگان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد جلسه هم‌اندیشی (۵ اسفند) روز حماسه و ایثار نجف آباد با حضور عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ امینی و طباطبایی معاونت هماهنگی و پشتیبانی و فرهنگی لشکر ۸ نجف اشرف، مهدی رشیدزاده مسئول کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید نجف آباد، عطاالله شریعتی نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سروان هادی قاسمی معاون فرهنگی سپاه ناحیه در تالار فرزانگان فرهنگسرای خارون برگزار شد.



مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اعلام کرد در این نشست ابتدا پیرامون اقدامات انجام شده در سال های گذشته گزارشی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری به صورت پاورپوینت ارائه شد و در ادامه حضار به فراخور موضوعات مختلف اقدام به ارائه پیشنهاد و راهکار نمودند.
حیدری افزود در بین پیشنهادات، تشکیل کمیته ۵ اسفند به منظور ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری ادارات، ثبت ملی روز نجف آباد، رونمایی از کتاب عملیات خیبر ، کلنگ زنی موزه دفاع مقدس، افتتاحیه خانه شهیدان حجتی به‌عنوان خانه ایثار و شهادت و پیگیری ثبت نجف آباد به عنوان پایتخت شهیدستان علم و ایثار بیشتر به چشم می خورد.
حیدری در ادامه اظهار داشت در پایان شهردار نجف آباد پس از جمع بندی محتوای جلسه گفت روز نجف‌آباد متعلق به کل نجف‌آباد و نجف آبادی ها ست و قرار نیست فقط یک ارگان و یا یک دستگاه درگیر شود همه باید به میدان بیایند و کمک کنند . باید از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان از جمله هنرمندان ورزشکاران مساجد و هیئت‌های مذهبی و دیگر اقشار جامعه به نحو احسن استفاده شود.
قابل ذکر است در دوران دفاع مقدس شهرستان نجف آباد در عملیات خیبر  ۳۳۶ شهید تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرد که ۱۹۱ نفر از این شهیدان در روز پنجم اسفند به مقام شهادت نائل آمدند از این رو بعد ها این روز به نام روز حماسه و ایثار نامگذاری شد و به همین مناسبت جهت زنده ماندن نام و یاد این شهیدان برنامه های بزرگداشتی در گوشه گوشه شهر برگزار می‌شود.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.