پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به مناسبت روز کارگر

گرامیداشت متولیان عرصه کار و کارگری در صحن علنی شورای اسلامی شهر

شنبه 10 اردیبهشت ماه 1401

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دیروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت روز کارگر به دعوت شورای اسلامی شهر محمد مغزی رئیس اداره تعاون کار و امور اجتماعی و علیرضا علیپور رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت و سه شرکت دانش بنیان فعال در حوزه صنعت میهمان صحن علنی شورای شهر بودند.

 در این دیدار قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خیرمقدم به میهمانان گفت به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر از دو اداره کار و امور اجتماعی و صمت خواستیم به همراه چند شرکت فعال در حوزه صنعت در صحن علنی شورا حضور به هم رسانند تا ضمن تقدیر از حوزه کارگری اعضای شورای شهر از نزدیک با مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش و موثر در جامعه آشنا شوند.

 مومنی ادامه داد در این دیدار دو شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات دارای مقاومت در برابر حرارت و فعال در زمینه الکترونیک اپتیک و لیزر و یک شرکت خدماتی ارائه فضای اشتراکی و شتابدهی مورد تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفتند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.