پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تبریک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک  نهاد ازیک سو واز سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد . رهبر انقلاب اسلامی

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفانی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت در سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

روز ارتباطات و روابط عمومی ، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

در سالی که مزین است به (سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین  ) برخود فرض می دانیم ۲۷ اردیبهشت ماه ، سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به شما پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی مخصوصا کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد ، تبریک و تهنیت عرض نماییم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی ها باشد.

 عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.