پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشست مشترک شورای اسلامی شهر و مدیریت آبفای شهرستان

 در واپسین روزهای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ صحن علنی شورای اسلامی شهر شاهد دعوت و حضور مهندس کاظمی مدیریت آبفای شهرستان نجف آباد بود.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت در این نشست شورای اسلامی شهر در خصوص موارد و مسائل فاضلاب شهر با حضور مدیر امور آب و فاضلاب نجف آباد به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار همکاری بیشتر بین شورا و آبفا به جهت رسیدن به درصد بالاتری از سطح رضایتمندی مردم شدند.

 مومنی افزود از دیگر موارد مطرح شده در صحن علنی شورا مشکل ترمیم بدون کیفیت ترانشه های باقی مانده آب و فاضلاب بود که شورای شهر خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکار از طرف آبفا و سرعت بیشتر در روند ترمیم ترانشه های حاصل از حفاری فاضلاب در سطح معابر شهر شد.

 وی گفت از دیگر موارد مطرح شده در این نشست می‌توان به فرسودگی شبکه آبرسانی، عدم فروش مازاد پساب به ذوب آهن، سرعت در اجرای پروژه به جهت کم کردن هزینه های فرصت، افت فشار آب در ویلاشهر و بعضی از قسمت های شهر اشاره کرد.

 در ادامه نشست مهندس کاظمی به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان و احتمالاً شهرستان نجف آباد اشاره کرد و گفت در بحث فاضلاب یک تعامل و همفکری باید بشود تا اگر رئیس جمهور به نجف آباد آمد از آنجا که اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای اطراف بدون گرفتن هزینه ی اجرا از مردم انجام شده بتوانیم بودجه ادامه طرح را مطالعه کنید و از ضایع شدن حق مردم جلوگیری کنیم.

 کاظمی در ادامه افزود با اتصال و راه اندازی سامانه دوم تونل گلاب در تامین آب شرب شهرستان و روستاهای اطراف مشکلی نخواهیم داشت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.