پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پنجاه و هفتمین (57)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه (15/1/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، پنجاه و هفتمین (57) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 15/1/1401 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای اعضاء محترم شورا، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 57:
*در ابتدای جلسه آقایان مهندس موسویان، مهندس کاظمی و مسلمی در جلسه شورا حضور و پیرامون لایحه بهای خدمات حفاری توضیحاتی ارائه نمودند و اعضاء محترم شورا نیز سوالات خود را مطرح کردند.

*نامه های مربوط به کمیسیونها به طور جداگانه مطرح شدند و در نهایت مقرر گردید کمیسیون های محیط زیست و عمران برای روز دوشنبه از ساعت 16 الی 30/17 و کمیسون فرهنگی و بودجه روزهای شنبه تشکیل شوند.

*در ادامه در خصوص کمیسیون محیط زیست جناب آقای مهندس بهرامی بعنوان ریاست کمیسیون ـ مهندس یوسفی نژاد نائب رئیس و سرکار خانم ارزانی بعنوان منشی کمیسیون محیط زیست معرفی گردیدند.
              
ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.