پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پنجاه و هشتمین (58)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

شنبه (20/1/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، پنجاه و هشتمین (58) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 20/1/1401 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 58:

*در ابتدای جلسه آقایان امامی شهردار محترم باتفاق مهندس محلوجی معاونت محترم شهرسازی و معماری ـ کشاورز معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ـ حیدری مدیر محترم روابط عمومی شهرداری ـ صادقی مشاور محترم شهردار ـ خاکسار مدیرعامل محترم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مهندس موسویان معاونت محترم امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و مهندس ایوبی معاونت محترم خدمات شهری حضور بهم رساندند و به ارائه گزارش فعالیت های نوروزی پرداخته شد.
آقای صادقی مشاور عالی شهرداری کلیپی از فعالیت های ستاد نوروزی ارائه نمودند و در ادامه پیرامون فعالیت های انجام شده توضیحات مبسوطی ارائه نمودند. آقای خاکسار گزارشی از فعالیتهای نوروزی ارائه دادند. من جمله 27 هزار نفر بازدید نوروزی داشته اند که 7/64% بازدید کنندگان رضایت کامل و 32% رضایت متوسط و 6% برنامه ها را ضعیف برآورد نموده اند. 202 تابلوی شهروندی و بیش از 60 پرچم نوروزی ـ 70 بنر در سطح شهر نصب شد و در کل 2 هدف عمده برای ستاد نوروزی در نظر گرفته شده است: 1- شاداب سازی مردم بعد از درگیری به کرونا. 2- نجف آباد مقصدگردشگری شود.
آقای مهندس موسویان معاونت محترم عمرانی در خصوص راه اندازی کمیسیون ترافیک و حل و فصل مسائل عمرانی صحبت نمودند. آقای کشاورز پیرامون کمبودها در 3 حوزه صحبت نمودند: 1- فضای سبز که در 6 ماهه دوم سال 16 نفر بازنشسته شده اند. 2- آتش نشانی که 30 نفر کمبود نیرو دارند و در حال حاضر 10 نفر به سازمان آتش نشانی معرفی شده اند. 3- برای بحث نگهبانی نیاز به نیرو بوده است که باید از 3 فیلتر رد می شدند: حراست ـ واحد مربوطه و امور اداری و در ادامه اعضاء محترم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1-با عنایت به اینکه آقای قربانعلی مؤمنی (کارمند رسمی شهرداری نجف آباد) در حال حاضر عضو و رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد می باشد و نظر به نیاز این شورا به خدمات تمام وقت ایشان، بحث مأموریت نامبرده مطرح که پس از بحث و بررسی مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید.
              
 ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.