پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

با حضور مسئولان مدیریت شهری

تجلیل از کارمندان مدیریت شهری نجف آباد

بمناسبت هفته دولت و روز کارمند / شنبه پنجم شهریورماه / در معاونت های مختلف، مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری نجف آباد به صورت همزمان جلسه تقدیر و تجلیل از کارمندان برگزار شد / عکسها تکمیل می شوند

 در ابتدای هفته با حضور قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد و تنی چند از اعضای شورای اسلامی، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد و تعدادی از مدیران ستادی و اجرایی شهرداری در نمازخانه مرکزی از کارمندان شهرداری نجف آباد با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت امروز علاوه بر شهرداری مرکزی کلیه معاونت‌ها مناطق و سازمان های تابعه به صورت همزمان از کارمندان خود با اهدای گل و لوح تقدیر، تجلیل  به عمل آوردند.

در ادامه این جلسه مرتضی ترابی رئیس منابع انسانی شهرداری نجف آباد ضمن تبریک چهارم شهریور ماه روز کارمند، در خصوص بیمه عمر، انتخاب کارمند نمونه، خدمات رفاهی، افزایش بیمه تکمیلی، راه اندازی مجدد تعاونی مسکن کارمندان، انتخابات و تغییرات شرکت تعاونی مصرف، افتتاح حساب بانک رسالت توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

 در ادامه محمد حسن آسیابانی عضو شورای اسلامی با اشاره به کلام امیرالمومنین علی علیه السلام گفت این یادآوری ها باعث می شود ما بدانیم کجا هستیم هر کسی که کارمند می شود و این مسئولیت را قبول می کند بلاخره شرایطی را می پذیرد و باید برای آن وقت بگذارد، کارمند نمونه ادب را رعایت می‌کند، برای مراجعه کنندگان وقت می گذارد، سر وقت می آید و کار و وظیفه اش را به شکل احسن انجام می دهد.

در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن عرض سلام و تسلیت ایام و تسلیت وفات آیت الله ناصری استاد اخلاق و عرفان گفت انشاالله بتوانیم رهرو راه اهل بیت باشیم هفته دولت است. و چهارم شهریور روز کارمند. این ایام مقارن شده است با شهادت شهیدان رجایی و باهنر که ازخوبان انقلاب و دولتمردان بودند.

 وی ادامه داد شهرداری ارتباط مستقیمی با مردم دارد و کارگران و کارمندان آن رو در رو با مردم در ارتباط هستند. شرداری یک ارگان ویژه‌ای است که کارمندان در آن نقش به سزایی دارند.

وی در ادامه با به چالش کشیدن جلسه و مشارکت و همفکری کارمندان و حاضرین در جلسه به بر شمردن تعدادی از ویژگی های یک کارمند خوب و نمونه پرداخت.

 شایان ذکر است در پایان این جلسه با ارائه لوح تقدیر و شاخه گل از کارمندان شهرداری تجلیل به عمل آمد. 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.