پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هشتاد و هشتمین(88)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

شنبه (5/6/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، هشتاد و هشتمین (88) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 5/6/1401 ساعت 17 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد، ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان جلسه، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 88:

* جناب آقای آسیابانی گزارشی از کمیسیون فرهنگی شورا که ساعت 30/15 باحضور موکب داران به همراه آقای خاکسار مدیر عامل محترم سازمان فرهنگی ـ اجتماعی و ورزشی تشکیل شده بود ارائه دادند: مسئولین مواکب گزارشی از اقدامات در دست اجرا و ظرفیت پذیرش و تسهیلاتی که در اختیار زائرین قرار می دهند را بیان نمودند و آقای خاکسار در خصوص اقداماتی که برای برپائی مواکب نجف آباد در کربلا و سایر عتبات انجام گرفته گزارشی ارائه نمودند.
*در ادامه هیأت مدیره محترم شهرک کاوه در جلسه شورا حضور بهم رساندند. ایشان درخواست هایی از شورا و شهرداری مطرح نمودند و در ادامه آقای مهندس موسویان در جلسه شورا حضور و به ارائه توضیحاتی پیرامون لوایح عمرانی پرداختند.
*درخواست ساکنین بن بست نواب به شماره 1396/1401 مورخ 2/6/1401 مطرح که مقرر گردید با شهرداری مکاتبه صورت گیرد.

 ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.  



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.