پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

 پاسخگویی در مسیر جریان خدمت/ دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد با مردم شهید پرور منطقه ۲، مسجد شهدا

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد / همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدا / منطقه ۲

سه شنبه یک آذر ماه ۱۴۰۱

شورای اسلامی شهر نجف آباد در بیست و چهارمین جلسه دیدار مردمی خود این بار میهمان نمازگزاران مسجد شهدا در منطقه ۲ بود و به بررسی مشکلات، انتقادها و پیشنهادهای نمازگزاران این منطقه نشست.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد در ابتدا اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد بعد از معرفی اعضای شورای اسلامی و تبریک روز بسیج مستضعفین خطاب به نمازگزاران مسجد شهدا گفت روال شورای ششم بر این است که ارتباطش را با مردم بیشتر کند.


 

وی ادامه داد امشب در بین نمازگزاران مسجد شهدا حاضر شدیم تا نیازمندیها و احتیاج های محل را بررسی کنیم و پس از دسته بندی آنها جهت عملیاتی شدن رفع مشکلات، آنها را به شهرداری ابلاغ نماییم.

آخوندی افزود در پی آن هستیم که با سعی و تلاش بتوانیم قدمهای مثبتی برای شهر و شهروندان برداریم و ضمن تکریم مردم، عدالت در توزیع امکانات را داشته باشیم و علاوه بر آن مطالبات مردم از دیگر ادارات و ارگان ها را نیز بتوانیم جمع آوری و پیگیری کنیم.

در ادامه کیومرث شهربازی معاون مدیر منطقه ۲ شهرداری نجف آباد پس از ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری منطقه ۲ گفت بودجه ۱۴۰۱ بر اساس اولویت ها و نیازهای مردم بر حسب نیازسنجی های انجام شده صورت گرفته و حدود ۱۳۰ کوچه خاکی را شناسایی و زیرسازی کرده ایم که انشاالله تا آخر اسفند ماه اسفالت خواهند شد.

وی ادامه داد شاخص ترین پروژه ها را در منطقه ۲ داریم، پردیس سینمایی، بوستان زندگی و بلوار کشاورز از شاخص ترین پروژه های شهرداری نجف آباد می باشند.

وی افزود اولین اولویت شهرداری منطقه ۲ اسفالت کوچه های خاکی است که در بودجه راهبردی و کاربردی ۱۴۰۱ مبلغ خوبی برای آن دیده شده است که امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه روزی و جهادی افق روشنی را پیش رو داشته باشیم و به شهری خلاق و پیشرو دست پیدا کنیم.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر به فراخور سوالات نمازگزاران به ایراد سخن پرداختند. عمده ترین سوالات و مطالبات مردم منطقه ۲ جمع آوری سگ های ولگرد، درخواست آزادسازی انتهای خیابان سعدی، چرایی تغییر کاربری باغ گلها، اقدام برای رفع ترافیک سنگین مرکز شهر، بالا بودن قیمت قبور آرامستان، جمع آوری تابلوهای آرامستان و فلسفه وجودی پل زندگی بود. که پس از طرح این سوالات اعضای شورا به تک تک آنها پاسخ دادند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.