پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آیین تجلیل از پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد و قدردانی از فعالین در حوزه بازسازی ناوگان این سازمان

به مناسبت روز ملی صنعت حمل و نقل طی آیینی با حضور عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورا، معاونین شهردار و رضا رضایی مدیریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر از فعالان حوزه حمل و نقل شهرداری نجف آباد و فعالین در حوزه بازسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری نجف آباد قدردانی به عمل آمد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد رضا رضایی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد ضمن تشکر و عرض تبریک ۲۶ آذر روز صنعت حمل و نقل و عرض احترام به خانواده بزرگ چهار هزار نفری حمل و نقل بار و مسافر نجف آباد در بخش های سبک و سنگین گفت ناوگان حمل و نقل نجف آباد از جمله ناوگان های فرسوده و از رده خارج شده است میانگین عمر ناوگان ما بالای ۲۰ سال است که این امر زیبنده نجف آباد نیست.

وی ادامه داد البته با همت شهرداری نجف آباد اقدامات خوبی در زمینه جوان سازی ناوگان حمل و نقل شهری انجام شده که به زودی بروز و ظهور خواهد داشت و جهشی در صنعت حمل و نقل شهر پدید خواهد آمد.

در ادامه اسماعیل اخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن تبریک روز حمل و نقل و قدرشناسی از زحمات و تلاشهای پرسنل مشغول در این صنعت گفت این روز یادآور لبیک رانندگان به درخواست حضرت امام خمینی می باشد.

وی ادامه داد خدمت دهی به شهروندان در زمینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب آنها از خدمات قابل توجه شهرداری به شهروندان است.

در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران حوزه حمل و نقل و فعالین این عرصه گفت حمل و نقل خوب نشانه پویایی و روبه‌رشد بودن شهر است.

وی ادامه داد تلاش شورای شهر و مدیریت شهری بر این بوده است که شرایط خوبی را برای حمل و نقل شهر قم بزنند که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم و مسافرین کمترین معطلی را در ایستگاه ها داشته باشند و شهرداری بتواند خدمات بهتری از لحاظ کمی و کیفی ارائه نماید.

در ادامه دکتر عیدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد گفت حمل و نقل یکی از بحث های زیر ساختی و توسعه شهر است و بالا بردن بهره وری از سازمان حمل و نقل وظیفه ذاتی شهرداری است که باید از فناوری های جدید و نوین در این مسیر استفاده شود.

وی ادامه داد امیدوارم بتوانیم رفت و آمد مردم را در سطح شهر تسهیل کنیم و اتلاف وقت همشهریان را در ایستگاه ها کمتر کنیم و بتوانیم به سوی شهر هوشمند پیش برویم.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.