پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تبریک مدیریت شهری نجف آباد بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع خورشید اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. ۱۲ بهمن تداعی کننده سالگرد ورود بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند. امروز که نهال انقلاب  ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۴ ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل ۴۴ سالگی را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب شده است‌. لذا فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهر بزرگ نجف آباد تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می‌نماییم.

 عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.