پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد

غیرت دینی مردم مسبب پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد در نشست خبری روز ملی نجف آباد «۵ اسفند» گفت غیرت دینی مردم سبب پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی شد و در آینده نیز اینچنین خواهد بود و ما در برابر نظام و سلطه استکبار برای حمایت از کشورمان به این عنصر کلیدی نیازمندیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اسماعیل آخوندی در نشست خبری روز ملی نجف آباد « ۵ اسفند» اظهار کرد عنصر برجسته‌ای که در ملت ما وجود داشت و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، غیرت دینی مردم ما بود.

وی افزود این غیرت دینی مردم ایران در عرصه‌های مختلف ملت ما را نجات داد و نظام ما را حفظ کرد.

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت در صحبت‌های رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت این ویژگی بارز ملت ایران نمایان است. ایشان در فرازهای متعددی به این عنصر در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرده‌اند.

وی تصریح کرد امروز نیز برای استمرار این نظام مقدس به عنصر غیرت دینی نیاز داریم. آنچه شهدا را وادار کرد که در مقابل دشمنان بایستند و نظام جمهوری اسلامی را یاری کنند همین شاخصه است.  

آخوندی خاطرنشان کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در حوادث مختلف از جمله دفاع مقدس، حماسه نهم دی ماه و... این غیرت دینی بود که به مدد ملت ایران آمد و با داشتن این عنصر مردم به میدان آمدند و نظام جمهوری اسلامی را یاری کردند.

وی ادامه داد در آینده نیز اینچنین خواهد بود و ما در برابر نظام و سلطه استکبار برای حمایت از کشورمان به این عنصر کلیدی نیازمندیم.

عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به کرات جمله «من برای ادای دین به اسلام به جبهه آمده‌ام» مشاهده می‌شود. آن‌ها برای حفظ اسلام و تشیع به دفاع از کشور پرداختند و این موضوع وظیفه ما مسئولان را برای ادامه دادن راه شهدا نشان می‌دهد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.