پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اصحاب رسانه باید امید را در دل مردم زنده کنند

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ما باید امید را در دل مردم زنده کنیم و این از جمله وظایف اصحاب رسانه است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد محمدحسن آسیابانی در نشست خبری روز ملی حماسه و ایثار مردم نجف آباد اظهار کرد بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ما باید امید را در دل مردم زنده کنیم و این از جمله وظایف اصحاب رسانه است. بازخورد اقداماتی که قرار است در این ایام در نجف آباد برگزارشود بر عهده رسانه‌هاست و انعکاس آن می‌تواند امید را در دل مردم زنده کند.

وی که از رزمندگان عملیات خیبر و آزادگانی است که در همان عملیات به اسارت درآمده است افزود اقداماتی که در شهرستان نجف آباد انجام می‌شود ناشی از انسجام همه اقشار جامعه است. همه مردم در کنار هم هستند و این همدلی سبب رقم خوردن اتفاقات بزرگ می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت همزمان با سالگرد عملیات خیبر دل‌ها روانه جبهه و یاد شهدا زنده می‌شود. شهدا به مراد خود رسیدند اما ما که بازمانده آن ایام هستیم هر سال در روز پنجم اسفند بیشتر یاد و خاطره آن روزها و دور ماندن از رفقای شهیدمان زنده می‌شود.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.