پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری بمناسبت گرامیداشت روز شهداء

"بسم رب الشهداء و الصدیقین" زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است.

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بالای قولنامه شان بی هیچ توضیح و تفسیری نوشتند: ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیاءُ عند ربهم یرزقون.. سر را گذاشته اند روی شانه های تاريخ تا روايت بودن شان برای هميشه در ذهن تاريخ ثبت شود.

سرخ تر از هر لاله ای، گرم تر از هر خورشيدی، سبزتر از هر بهاری و استوارتر از هر سروی ايستاده اند. چفيه های شان بوی بهشت می دهد و پشت خاكريزهای عشق پای سفره موعود با "بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ" روزه شان را افطار می كنند.

امروز و در وجب به وجب خیابان های نجف آباد حق تقدم همیشه با یاد و خاطره 2500 شهید این دیار است، آنها که در نفس های گرم شهر،طنین صدای آسمانیشان زنگ می زند و آنها که بر روزهای ما عطر عاشقی و نسیم بهشتی پاشیدند. نجف آباد؛ شهر علم، ایمان و ایثار زیر سایه این حقیقت‌جوهای عاشق نفس می‌کشد. روز گرامیداشت شهداء ،فداکاری، صداقت، ایستادگی، تواضع، عاشقی، هیهات من‌الذله، شهادت و تقوا را با هم دارد.

فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهداء را محضر امام شهداء، مقام معظم رهبری(مدظله)، جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نجف آباد تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

 عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.