پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با ریاست اداره گاز

مهندس معمارزاده رئیس شرکت گاز شهرستان نجف آباد میهمان جلسه رسمی شماره ۱۲۵ شورای اسلامی شهر نجف آباد شد.


 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت باحضور کلیه اعضاء، شورای اسلامی شهر نجف آباد میزبان مهندس معمارزاده رئیس شرکت گاز شهرستان نجف آباد شد.

وی اظهار کرد در ابتدای جلسه قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن خوش آمد گویی و تشکر از زحمات شرکت گاز شهرستان در خصوص افزایش بهای مصرف گاز و راهکار کم شدن مصرف و بهای گاز به ایراد سخن پرداخت.

ایشان افزود در ادامه مهندس معمارزاده پس از قدردانی از مردم شهرستان نجف آباد گفت با وجود سرمای شدید امسال  نسبت به سالهای گذشته قطعی یا کمبود فشار گاز نداشتیم و این مهم را مرهون همکاری و استفاده صحیح مردم از این نعمت الهی دانست.

آخوندی در پایان گفت مدیریت و فرهنگ سازی درست مصرف کردن صحبت‌های اصلی این نشست  بود و با اشاره به اینکه این نعمت الهی سرمایه ملی است و باید وجود این نعمت را  قدر دانسته و در آموزش صرفه جویی به کودکان و نهادینه کردن این مهم برنامه ریزی کنیم.

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.