پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

تجلیل از فعالین عرصه کتاب و کتابداری در نجف آباد/ پنج شنبه ۲۹ آبان ۹۹

مردم، قدردان فعالیت‌های فرهنگی‌اند

دبیرشورای اسلامی شهر نجف‌آباد نیز دیگر سخنران این هم اندیشی بود که در سخنان کوتاهی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر، اقدامات خوبی در عرصه فرهنگی شهر انجام شده و مردم شهر نیز به خوبی قدردان این زحمات هستند.

عیدی‌محمد طرقی حیطه وظایف شهرداری‌ را بسیار گسترده و مشمول بازه زمانی بدو تولد تا فوت دانست و بیان داشت: فرهنگ و اندیشه، در تمامی ابعاد جامعه تاثیرگذار هستند و هر گونه فعالیتی در این عرصه، آثار و برکات قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.
نگاه ویژه مدیریت شهری نجف‌آباد به مقوله فرهنگ

 نایب رییس و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد، دیگر مسئولی بود که در آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه فرهنگ و مطالعه شهر، گفت: نگاه ویژه‌ای در این عرصه وجود دارد و شهرداری نجف‌آباد با در کنار فعالیت‌های عمرانی، با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌های بودجه‌ای، توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی داشته‌اند.
محمد‌حسن آسیابانی از ضعیف شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اظهار تاسف کرد و با تاکید بر انجام فعالیت بیشتر دستگاه‌های متولی در این عرصه، ادامه داد: همچون سال‌های اخیر، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به خصوص کمیسیون فرهنگی، آماده هر گونه همکاری و همراهی با ویژه برنامه‌های شهرداری در عرصه‌های مختلف است.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.