پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر بمناسبت دهه مبارک فجر

بهمن که از راه می رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود، سال هایی پر از حماسه و رشادت.

انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هایی است که بذر آن در چنین روزهایی پاشیده شد و اکنون درخت تناوری شده است که ما در زیر سایه آن به روزهای روشن فرا می اندیشیم. هرچند در گوشه و کنار این عالم کسی یا کسانی همواره در طول سال ها بر آن بوده اند تا زخمی بر این درخت برومند وارد آورند، اما دستان پرتوان باغبان هرگز نخواهد گذاشت سایه این ثمره سال های خون و قیام کوتاه شود و زخم برتنش بماند.

روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

اینک ماییم و چهل و دومین سالگرد یک پیروزی"پیروزی شکوهمند انقلاب". حال ماییم و بارسنگین که این انقلاب بر دوش خدمتگزاران مردم نهاده است. از خدا می خواهیم چنان عمل کنیم که شیرینی این پیروزی هرگز در کام مردم به تلخی نگراید و خادمان راستین مردم زیر سایه درخت انقلاب اسلامی باشیم.

ما اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری(مدظله)، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور، ولایت مدار نجف آباد تبریک می گوییم.

جواد حجتی _رییس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.