پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دویست و چهاردهمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

دوشنبه (14/4/1400)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)،  دویست و چهاردهمین (214) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 14/4/1400 ساعت 30/16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید  آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس حجتی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورا ،  دستور کار جلسه را  مطرح نمودند.
*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 214:

*در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس اعظم نیا به نمایندگی از شرکت آذرین حساب ، حسابرس منتخب شورای اسلامی شهر نجف آباد در جلسه شورای شهر حضور یافتند و درخصوص سال مالی منتهی به  29 اسفند سال 98 گزارش دقیق و مفصلی از عملکرد مالی شهرداری ارائه نمودند و به سئوالات اعضاء شورای شهر پاسخ دادند . در مجموع عملکرد مالی شهرداری منتهی به سال مالی 98 مطلوب ( مشروط ) ارزیابی شده است. حسابرس منتخب شورای اسلامی شهر نجف آباد عملکرد مالی سال 98 را مطلوب ارزیابی نمودند و اعلام نمودند با پیشنهادات اصلاحی می توان وضعیت را به شرایط بسیار عالی ارتقاء داد .
حسابرس اعلام نمودند با پیشنهادات اصلاحی می توان وضعیت را به شرایط بسیار عالی ارتقاء داد . ایشان عنوان کردند که همکاری مدیران شهرداری در ارائه اسناد مالی به حسابرس بسیار مطلوب بوده است و فقط متأسفانه بخشی از اسناد مالی شهرداری منطقه 4 جهت آتش گرفتن شهرداری در غائله اغتشاشات قابل ارائه نبوده است .
سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1-گزارش حسابرس مستقل درباره صورت¬های مالی تأیید شده سال مالی منتهی به 29/12/98 شهرداری و سازمانهای وابسته مطرح و با عنایت به ارائه گزارش حسابرس مستقل توسط موسسه حسابرسی آذرین حساب(حسابداران رسمی)و توضیحات مشروح مدیران موسسه حسابرسی در زمینه بندهای گزارش پیرامون موضوعاتی از قبیل سرفصل منابع دریافتی و درآمدها، اعتبارات سال 98، اموال عمومی و اموال غیر منقول اختصاصی، مالیات بر ارزش افزوده، دارائیهای ثابت ،  دستورالعمل حسابداری شهرداریها ، صورتهای مالی، تنخواه گردان ،دستورالعمل اجرائی مبارزه با پولشوئی ، ضوابط مالی تهیه و تنظیم بودجه و  مفاد مواد قانون شهرداریها و همچنین گزارش توضیحات مبسوط نمایندگان شهرداری درخصوص موارد اعلامی و بحث شده و ارائه مستندات لازم و اظهار نظر اعضاء محترم شورای اسلامی شهر نهایتاً پس از بررسی عملکرد مالی و جریانهای نقدی سال 98 شهرداری از تمام جنبه های با اهمیت به نحو مطلوب اعلام و تهیه صورتهای مالی براساس وجوه نقد دریافتی و پرداختی مطابق با قانون و آئین نامه و مقررات مالی شهرداری تأیید میگردد و نظر به روند رو به بهبود مجموعه شهرداری در زمینه سیستم مکانیزه املاک در نوسازی و رعایت سایر موارد و مقررات مالی شهرداری تأیید میگردد و نظر به روند رو به بهبود مجموعه شهرداری در زمینه سیستم مکانیزه املاک و نوسازی و رعایت سایر موارد و مقررات مربوطه از عملکرد مطلوب و رو به رشد شهرداری تقدیر و تشکر می گردد و باستناد بند 30 از ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحات بعدی گزارش حسابرس سال مالی منتهی به 29/12/98 شهرداری و سازمانهای وابسته بتصویب رسید.
ختم جلسه: جلسه ساعت 20 با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت.
غایب جلسه : جناب آقای ابراهیم ابوترابی عضو محترم شورای اسلامی شهر.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.