پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ،  شنبه 17 مهر 1400 هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد برگزار شد.
در ابتدای جلسه بررسی پیرامون لوایح گزارش عملکرد 6 ماهه سال 1400 و واگذاری ناوگان حمل و نقل متوفی به بخش خصوصی صورت گرفت .


موسوی زاده ریاست آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد به اتفاق حبیب الهی معاونت آموزشی – مددی معاونت مالی – عبدالعظیمی معاونت پرورشی و رجائی مشاور ایشان و دکتر طرقی کارشناس مسئول ارزیابی و مشکلات، در جلسه شورا حضور بهم رساندند.
 موسوی زاده به ارائه توضیحاتی پیرامون مشکلات آموزش و پرورش من جمله کمبود فضای آموزشی پرداخت .
 اینکه 40 % مدارس تخریبی و فرسوده هستند و از پتانسل خیرین هم استفاده شده ولی به جهت افزایش جمعیت دانش آموزان این میزان فضا پاسخگو نیست . در حال حاضر 250 دانش آموز به سیستم آموزش و پرورش اضافه شده است که اگر در سال 1405 پرسنل آموزش و پرورش بازنشسته شوند با بحران مواجه خواهیم شد.
رجائی به  چالش های پیش روی آموزش و پرورش پرداخت . شامل بحران کرونا- نحوه آموزش دبیران در این دوران - کمبود نیروی انسانی و ... مددی معاونت مالی آموزش و پرورش پیرامون قانون ساخت مدارس مطالبات شهرداریها از آموزش و پرورش صحبت نمود که در این راستا عوارضی تخصیص داده می شود و عوارض 5% آموزش و پرورش باید برای تجهیز و تعمیر مدارس استفاده شود .


دکتر حبیب الهی معاونت آموزش منطقه پیرامون نحوه آموزش در دوران کرونا صحبت نمود . و مهاجرت از استانها و شهرستانهای همجوار که بعنوان یک معضل آموزشی است و اینکه ظرفیت دانش آموز در هر کلاس بیش از حد مجاز می باشد . عبدالعظیمی معاون پرورشی پیرامون فضاهای ورزشی و فرهنگی– آسیب های اجتماعی و فضاهای مجازی صحبت نمود.
طرقی کارشناس ارزیابی عملکرد نیز پیرامون همکاری مدیریت شهری و آموزش و پرورش توصیه هائی نمود .
 در ادامه اعضاء شورا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان پیرامون مشکلات مدیریت شهری و آموزش و پرورش صحبت نمودند و پیرامون آسیب های کرونا به دانش آموزان ابتدائی پیشنهادهائی صورت گرفت و در مورد زمین های غیرکاربری هم صحبت شد .



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.