پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

هفدهمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد/دوره ششم

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، هفدهمین(17) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 17/7/1400 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل شورای اسلامی شهر آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم  خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و تبریک ماه ربیع الاول دستور  کار جلسه را مطرح نمودند.

مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 17
*در ابتدای جلسه بررسی پیرامون لوایح گزارش عملکرد 6 ماهه سال 1400 و واگذاری ناوگان حمل و نقل متوفی به بخش خصوصی صورت گرفت .
*سپس جناب آقای موسوی زاده ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد باتفاق آقایان حبیب الهی معاونت محترم آموزشی – مددی معاونت محترم مالی – عبدالعظیمی معاونت محترم پرورشی و رجائی مشاور ایشان و دکتر طرقی کارشناس محترم مسئول ارزیابی و مشکلات، در جلسه شورا حضور بهم رساندند . پس از سلام و خیرمقدم توسط جناب آقای مومنی ریاست محترم شورا ، آقای موسوی زاده به ارائه توضیحاتی پیرامون مشکلات آموزش و پرورش من جمله کمبود فضای آموزشی پرداختند . اینکه1- 40 % مدارس تخریبی و فرسوده هستند و از پتانسیل خیرین هم استفاده شده ولی به جهت افزایش جمعیت دانش آموزان این میزان فضا پاسخگو نیست . 2-بحران  در سال 1405 بازنشستگی تعداد قابل توجهی از پرسنل آموزش و پرورش صحبت کردند که این موارد چالش های پیش روی آموزش و پرورش هستند و در ادامه پیرامون آسیب های کرونا به فضای آموزشی و نحوه  آموزش دبیران در این دوران صحبت کردند. آقای مددی معاونت مالی آموزش و پرورش پیرامون قانون ساخت مدارس و مطالبات شهرداریها از آموزش و پرورش صحبت نمودند که در این راستا پیرامون عوارضی که تخصیص داده می شود صحبت کردند.
*جناب آقای دکتر حبیب الهی معاونت محترم آموزش متوسطه پیرامون نحوه آموزش در دوران کرونا صحبت نمودند . و مهاجرت از استانها و شهرستانهای همجوار که بعنوان یک معضل آموزشی است و اینکه ظرفیت دانش آموز در هر کلاس بیش از حد مجاز می باشد توضیحاتی ارائه دادند در ادامه  آقای عبدالعظیمی معاونت پرورشی پیرامون فضاهای ورزشی و فرهنگی– آسیب های اجتماعی و فضاهای مجازی صحبت نمودند.
جناب آقای طرقی کارشناس ارزیابی عملکرد نیز پیرامون همکاری مدیریت شهری و آموزش و پرورش توصیه هائی نمودند . در ادامه اعضاء شورا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان پیرامون مشکلات مطرح شده  آموزش و پرورش صحبت نمودند و پیرامون آسیب های کرونا و آسیب های اجتماعی دانش آموزان ابتدائی پیشنهادهائی داشتند و در مورد زمین های غیرکاربری هم صحبت شد .
ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.
غائب جلسه: جناب آقای آسیابانی که با توجه به هماهنگی قبلی غیبت ایشان مجاز تلقی گردید



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.