پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گزارشی از کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد میهمان کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر بود.

توجه ویژه مجموعه فرهنگی شهرداری به بحث اقوام نجف آباد در برنامه ریزی و برگزاری برنامه های سازمان، مقوله پیوست فرهنگی شامل اطلس شهروندی و نیازسنجی فرهنگی و سند فرهنگی مراکز تحت پوشش، تاکید بر امر ورزش و سلامت، تعیین سقف تخفیف استفاده از اماکن فرهنگی و ورزشی شهر و نگاه خاص به مسایل خاص ناشنوایان، سامان بخشی زیرساخت های تبلیغاتی و رسانه های شهری، تعامل سازنده سازمان با کمیسیون فرهنگی شورا از عمده موارد مطرح شده در این دیدار بود.

در ادامه این جلسه  اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر به مباحثی چون عنایت به حساسیت های حوزه فرهنگ، بسترسازی فرهنگی مناسب اسلامی ایرانی، تدوین برنامه های منظم حوزه عمران و مدیریت شهری، هم افزایی فرهنگی و ایجاد تعامل با انواع مخاطب، پرداخت همه جانبه و مدون در بحث فضای مجازی، تشریح مقوله فرهنگی در باب رسالت و خواست همگانی، بهره گیری از پتانسیل ها و توان سازمان های متولی امر فرهنگ در شهر، پرداخت به امر مختصات شهر در نیل به آرامش و تقویت روحیه شهروندان، آگاهی بخشی و جلب مشارکت آن ها، تلاش در جهت تقویت بنیان خانواده و ارتقاء نقش زنان در خانواده و اولویت بندی در مباحث فرهنگی و توجه بیشتر به مساجد و کانون های محلی پرداخته شد.

در این جلسه موضوع تدوین روند اجرایی مجموعه فرهنگی شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و توضیحاتی پیرامون مدل طراحی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارایه گردید.

شایان ذکر است خانم ارزانی رئیس کمیسیون و آقایان آخوندی ، جهانیان ، مهندس یوسف نژاد و خانم محمودیان اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و امور ورزشی شورای اسلامی شهر می باشند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.