پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری بر جلسه 29 شورای اسلامی شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ، دوشنبه 8 آذر 1400 محمد مغزی رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه رسمی 29 شورا حضور به هم رساند.

مغزی گفت: فرهنگ تعاون و ترویج فرهنگ کار نیاز امروز اجتماع است اساسی ترین مشکلات جامعه با تعاون و اشتغال قابل حل است ، در شهرهای دیگر برنامه تعاونی توسعه و عمران خوبی عمل شده است اما در نجف آباد فعالیت قابل قبولی نداشته است.

وی عنوان داشت که تنها تعاونی توسعه و عمران که می‌تواند در تمامی حوزه ها شرکت کند این تعاونی می باشد و در باقی تعاونی ها امکان پذیر نمی باشد .

سه مرکز کاریابی و دو مرکز مشاوره اشتغال در نجف آباد فعال می باشد ثبت نام افراد فاقد شغل در سامانه انجام شده است که هزار و ۸۶ نفر هستند ، ۴۵۱ نفر خانم و مابقی آقایان هستند که اگر این افراد دارای مهارت باشند بیکار نمی مانند.

مغزی درخواست داشت که مشاغل خانگی مساعدت و همکاری کنند تا مکانی برای فروش محصولات داشته باشند .

 پس از توضیحات رئیس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی نجف آباد اعضای شورا نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد برای فعال شدن شرکت تعاونی توسعه و عمران مساعدت لازم صورت گیرد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.