پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بیست وچهارمین (24 ) جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد / دوره ششم

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، بیست و چهارمین (24) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 22/8/1400 ساعت 00/15 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل شورای اسلامی شهر آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن عرض سلام و خیرمقدم  خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر دستور  کار جلسه را مطرح نمودند.


 

مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 24
*در ابتدای جلسه حاج آقا محمدی امام جمعه محترم ویلاشهر در کمیسیون فرهنگی شورا حضور بهم رساندند. ایشان به توضیحاتی پیرامون مرکز صیانت و تعالی خانواده با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در منطقه ویلاشهر پرداختند و اعضاء محترم شورا نقطه نظرات خود را ارائه نمودند و مقرر گردید این طرح در صحن علنی شورا بررسی شود.

*پیرامون درخواست اهالی یزدانشهر مبنی بر خارج نمودن آرامستان یزدانشهر از هیأت امنایی، مقرر گردید نمایندگان آرامستان یزدانشهر (جناب آقایان آخوندی- مهندس بهرامی و سرکار خانم ارزانی) به اضافه آقایان آسیابانی و جهانیان مفاد درخواست شهروندان را بررسی و گزارش آن را به شورا ارائه دهند.
سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1- نامه شماره 34354/1400 مورخ 14/6/1400 شهرداری ( به شماره 1126/1400 مورخ 15/6/1400 دبیرخانه شورا ) با عنایت به درخواست سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری در نظر دارد نسبت به واگذاری اماکن و فضاهای در اختیار سازمان ( به شرح جدول پیوست ) از طریق فرآیند برگزاری مزایده عمومی به افراد واجد شرایط و بصورت استیجاری و با اجاره بهای ماهیانه براساس قیمت پایه کارشناس رسمی دادگستری برای یک دوره یکساله با قابلیت تمدید برای پنج بار متوالی و هر بار به مدت یکسال شمسی طبق ضوابط و مقررات و اخذ مجوز لازم اقدام نماید . مطرح که پس از بحث و بررسی در راستای اجرای مفاد مصوبه شماره 319 مورخ 11/3/1400 مشترک شورا و هیئت مدیره محترم سازمان مذکور موضوع صدرالاشاره باستناد بندهای 8 ، 14 و 30 از ماده 80 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 مجلس محترم شورای اسلامی و اصلاحات بعدی برای چهار بار متوالی باشد با شروط ذیل مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید:
1)    افرادی می توانند در مزایده اماکن ورزشی شرکت نمایند که دارای مدارک مرتبط ورزشی از جمله کارشناس تربیت بدنی ، مدارک مربیگری رشته های مختلف ورزشی و یا هیأت های ورزشی و باشگاه های ورزشی دارای مجوز رسمی داشته باشند.
2)    فقط ساکنین شهر نجف آباد مجاز به شرکت در مزایده باشند.
3)    سازمان اقدام به تنظیم پیوست فرهنگی برای همه اماکن تحت نظارت نماید.
4)    ماهیانه 30 جلسه از سانس های اماکن ورزشی در اختیار شهرداری باشد تا بتواند در اختیار گروه های آسیب پذیر و گروه های خاص قرار گیرد.
ختم جلسه: جلسه ساعت 19  با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.