پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشست هم اندیشی و ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری با شورای اسلامی شهر نجف آباد

 نشست و هم اندیشی مدیریت شهری با اعضای شورای اسلامی شهر در محل صحن پارلمان شهر با ارائه گزارش عملکرد شروع و سپس به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد ارائه گزارش عملکرد شهرداری نجف آباد با حضور در صحن علنی شورا با ارائه گزارش ۹ ماهه از وضعیت مالی و نحوه وصول بودجه برگزار شد.

 عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد طی گزارشی که در صحن علنی شورا قرائت کرد اعلام نمود طی ۹ ماه گذشته بیش از ۷۷ درصد از بودجه شهرداری نجف آباد وصول و تحقق این میزان نشان از جلو تر بودن شهرداری از بودجه زمانبندی سالانه خود است.

 عبدالرسول امامی اعلام کرد در ۹  ماه گذشته شهرداری مرکزی ۱۲۴ درصد از بودجه خود را جذب کرده است و توانسته به خاطر رشد و پیشرفت خوب به مناطق دیگر نیز کمک کند.

 وی با تاکید بر پروژه‌های ناتمام شهرداری نجف آباد گفت تمام سعی و تلاش شهرداری بر این است که از منابع استفاده بهینه داشته باشد تا پروژه‌های ناتمام را به ثمر برساند.

 شهردار نجف آباد در قسمتی از گزارش خود گفت در مناطق پنج گانه شهر ۲۴۰ میلیارد پروژه در حال اجرا داریم از این رو باید توقع ها را واقع بینانه کنیم و منابع مالی را برای سال آینده دقیق تعریف کنیم.

 پس از ارائه این گزارش اعضای شورای اسلامی شهر به ترتیب مسائلی را مطرح کردند و شهردار و معاونین و کارشناسان شهرداری به فراخور سوالات، پاسخ های لازم را ارائه نمودند در این میان سوالاتی چون ملاقات های مردمی، سامانه ۱۳۷، قطار شهری، درصد پیشرفت بلوارهای کشاورز و آیت الله امینی، سازمان مشارکت ها و جذب سرمایه گذار، سازمان آرامستانها، آسفالت معابر، سگ‌های ولگرد، جاده دسترسی کشتارگاه صنعتی، تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو مطرح شد و شهردار نجف آباد پاسخ های لازم را ارائه نمود.

 در ادامه شهردار نجف آباد اعلام کرد به دنبال آن هستیم تا سهم ۱۲۰ لیتر آب پساب را به ۳۰۰ لیتر ارتقا دهیم که برای این مهم حدود ۳۰۰ میلیارد اعتبار احتیاج است.

 عبدالرسول امامی ادامه داد در خصوص سگهای بلاصاحب ضعف قانون داریم از ابتدای سال ۵۴۳ قلاده سگ گرفته شده است که تعدادی از آن واگذار شده و تعداد ۳۵۵ قلاده آن در حال نگهداری هستند.

 شهردار نجف آباد در ادامه خبر از پیگیری بحث سازمان آرامستانها داد و گفت طبق ماده ۸۸ به دنبال تبدیل واحد متوفیات به سازمان آرامستانها هستیم و دریافت مجوز آن از تهران در حال پیگیری است.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.