پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تکریم مادران و همسران شهدا

 به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر عشق و وفا و نامگذاری این روز به نام مادران و همسران شهدا به جهت بزرگداشت این روز عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، جواد حجتی و محمد حسن آسیابانی از شورای اسلامی شهر به همراه گروه پرچم گردانان خادمیاران آستان قدس رضوی و براتی ریاست دادگستری، عطاالله شریعتی نیا ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از مادران شهیدان حجتی، حججی و ابوترابی دیدار به عمل آوردند.

 در این دیدار سه ساعته عطاالله شریعتی نیا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عرض تسلیت و بزرگداشت مناسبت این روز گفت نجف آباد دارای ۱۴ خانواده ۳ شهیدی و یک خانواده ۴ شهیدی و ۲۳۴ خانواده دو شهیدی است که همه این شهیدان رزمنده بودند و در جبهه های حق علیه باطل به درجه شهادت نائل آمدند.

 وی از خدا خواست به واسطه چنین خانواده هایی که این شهیدان را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند نظرلطفی به ما بکند تا بفهمیم هدف آنها چه بوده است تا خدای ناکرده پا روی خون شهدا نگذاریم.

 سپس عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد خطاب به مادران شهدا گفت قطعاً شما فرزندانی را تربیت و تقدیم اسلام کردید که بتوانند راه امام حسین (ع) را ادامه دهند هرچند راه راه سختی است و در لحظه به لحظه آن، خطر انحراف در پیش است.

 وی سپس از مادران شهدا خواست همه خادمان نظام را دعا کنند تا بتوانند وظیفه‌شان را خوب انجام بدهند و انحرافات بدور باشند.

 سپس محمد حسن آسیابانی عضو شورای اسلامی شهر گفت در زمانی که حرفی از شهادت نبود امثال محسن‌حججی ها رفتند و کیلومترها دورتر از سرزمین مادری از اسلام و ولایت دفاع کردند.

 وی ادامه داد خون محسن‌حججی باعث تحول در اجتماع شد و حتی پای را از مرزهای کشور بیرون گذاشت به نحوی که برای زیارت قبر او افرادی از هلند، آمریکا، هند، آلمان، فرانسه و خیلی از نقاط دیگر جهان می آید.

 در ادامه مادر شهید محسن حججی ضمن خیرمقدم و تسلیت شهادت ام البنین گفت خدا را شکر می‌کنم که چنین فرزندی را داشتم که در راه خدا شهید شد و از خداوند می‌خواهم همه جوانان بتوانند در این مسیر قدم بردارند و از انحرافات به دور باشند.

 وی ادامه داد رزق حلال و مسیر درستی که محسن از کودکی یاد گرفت او را عاشق ائمه اطهار کرده بود او از کودکی حدیث کسا را یاد گرفته بود و می خواند و خداوند کمکش داد تا این راه را انتخاب کند روزه های مستحبی زیادی می گرفت او همه را احترام می‌کرد و همیشه دست پدر و مادر بود.

 جواد حجتی دیگر عضو شورای اسلامی در سخنان گفت خدا را شاکریم که توفیق داد خدمت مادران شهدا باشیم و در روز تکریم مادران شهدا به دیدار ایشان بیاییم. باید بدانیم وجود مادران شهدا برای ما و شهرمان مایه برکت است اگر امنیتی  هست و اگر آرامشی هست آن را مدیون شهدا هستیم و این حاصل تلاش و زحمات شما مادران شهداست و اگر سربلندی و افتخاری هست از آن شماست و ما باید قدر دان شما باشیم.

 وی ادامه داد آمده ایم تا یادمان نرود همه چیز را مدیون شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم خدمت کنیم و در راه شهدا حرکت کنیم.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.