پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تکریـم و معـارفه مدیرمـالی و ذیحسـابی

یکشنبه 28 فروردین ماه 1401 سالن فرزانگان

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان مراسم تکریم و معارفه مدیریت امور مالی و ذیحسابی شهرداری نجف آباد  در سالن فرزانگان فرهنگسرای خارون انجام شد.

 همزمان با میلاد دومین اختر آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی علیه السلام و در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد و معاونین و مدیران شهرداری، ناصر مهدیه مدیر امور مالی و ذیحسابی شهرداری نجف آباد مورد تکریم قرار گرفت و جعفر صالحی در همین پست معارفه شد.

 مهندس حسن یوسفی نژاد عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد به عنوان اولین سخنران این جلسه گفت از فرصت ها استفاده کنیم و به مردم خدمت کنیم. به گفته بزرگان ارزش خدمت به خلق از تمام مستحبات بالاتر است.

 وی ادامه داد اعتماد مسئولین را پاس بداریم و خدمتگزار صدیقی برای مردم باشیم.

 در ادامه جلسه شهردار نجف آباد به عنوان دومین سخنران جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد سبط اکبر رسول مکرم اسلام (ص) گفت مسئولیت ها فرصتی است برای خدمت به مردم آن‌چه از عمر در خدمت به مردم گذشت سود است و آنچه در خدمت به خلق خدا نبود زیان است.

 وی ادامه داد ردای خدمت زود از روی دوش ما برداشته می شود پس از این زمان باید حداکثر استفاده را کرد.

 امامی در ادامه گفت از آقای مهدیه به خاطر همه تلاش هایشان تشکر می‌کنیم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و به آقای صالحی که دارای کوله‌بار خوبی از تجربه هستند خیر مقدم می گویم و از ایشان به خاطر اینکه لطف کردند و همکاری با مجموعه را پذیرفتند تشکر می کنم.

 در پایان به پاس خدمات مدیریت قبلی لوح سپاسی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به ایشان اعطا شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.