پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

آماده سازی فرش قرمز دفتر مدیریت جذب سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری نجف آباد برای سرمایه گذاران

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دیروز عصر مورخ ۲۸/ ۱ /۱۴۰۱ نشست ارائه عملکرد مدیریت دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی با حضور قربانعلی مومنی رییس و اعضای پارلمان شهری، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، معاونین شهردار، جمشید اسماعیلی مدیر دفتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری نجف آباد و کارشناسان این دفتر در محل خزانه شهرداری برگزار شد.

 اسماعیلی ضمن ارائه گزارشی کامل از پروژه های انجام شده و در حال انجام دفتر مشارکت ها توضیح مبسوطی در خصوص پروژه‌های پیشنهادی داد و گفت اشکالات و موانع سر راه پروژه های مشارکتی باید رفع شود و در حال انجام پیگیری‌های لازم در خصوص رفع مشکلات موجود در جهت به ثمر رسیدن پروژه های نیمه تمام هستیم.

 در ادامه این نشست عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد خواستار تهیه لیست فرصت‌های سرمایه‌گذاری نجف‌آباد و انتشار آن شد و گفت بستر که آماده شد از سرمایه‌گذاران استان و شهرستان برای شرکت در یک همایش کلی سرمایه‌گذاری دعوت به عمل خواهیم آورد.

 در ادامه قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت فکری برای پارک های بزرگ و محله ای بشود که با مشارکت و ورود بخش خصوصی جذابیت بیشتری در آنها ایجاد شود.

 مومنی در ادامه خواستار ایجاد کمیته حل مشکلات قراردادهای مشارکتی در شهرداری نجف آباد شد.

 در ادامه اعضای شورای اسلامی پیشنهاد افزایش نظارت در جهت فعال تر شدن پروژه های مشارکتی را دادند و درخواست پیگیری مستمر و نظارت کامل جهت تسهیل در روند اجرا  تا بهره برداری شدند.

 همچنین اعضای شورای اسلامی خواستار تسهیل دریافت پیشنهادات پروژه های مشارکتی از سمت مردم شدند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.