پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جریان خدمت به ایستگاه تصویب تشکیل سازمان آرامستان‌های نجف آباد رسید

 در ادامه جریان خدمت رسانی به شهروندان و درجهت تشکیل و راه اندازی سازمان آرامستانهای شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد و ابراهیم زارعان رئیس آرامستان های نجف آباد میهمان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد در صحن علنی شورای اسلامی شهر بودند.

 

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این جلسه شهردار و رئیس آرامستان شهرداری نجف آباد به ترتیب در خصوص روند تشکیل سازمان آرامستانها و اخذ مجوزهای لازم و لزوم تحت پوشش قرار دادن تمام آرامستان های موجود در شهر و اعمال مدیریت واحد به ارائه توضیحاتی پرداختند.

 پس از استماع و اتمام توضیحات  اعضای شورا نقطه نظرات خود را در خصوص شکل‌گیری سازمان آرامستانها بیان نمودند و در نهایت کلیات سازمان به تصویب شورای شهر رسید.

 از دیگر رویدادهای این جلسه حضور مسئولان خانه کارگر شعبه نجف آباد در صحن علنی شورا بود که ضمن معرفی خود در این نشست به ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت های تشکیلات تحت نفوذ خود پرداختند.

در ادامه، کمیسیون‌های تخصصی  بودجه و فنی تشکیل و موارد مطروحه مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم اخذ شد و برخی برای بررسی مجدد به کمیسیون های مربوطه ارجاع شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.