پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به مناسبت روزمعلم

تکریم مقام شامخ معلم توسط شورای اسلامی شهر

شنبه 10 اردیبهشت ماه 1401

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دیروز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ صحن علنی شورای اسلامی شهر به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم میزبان سیدرضا موسوی زاده مدیر آموزش و پرورش و هیئت همراه بود.

 اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک مناسبت های روز کارگر، شوراها و عید سعید فطر و گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و روز معلم گفت هرکجا آموزش و پرورش به کمک شورا و شهرداری احتیاج داشته باشد دریغ نخواهیم کرد.

 آخوندی ادامه داد در کل برنامه هایمان دو محور تکریم مردم و گسترش عدالت را مد نظر قرار داده ایم و در تقسیم بودجه و تخصیص اعتبارات کاملاً این دو محور را رعایت کرده ایم.

 در ادامه موسوی زاده با ابراز خرسندی از حضور در شورا و تبریک متقابل روز ملی شوراها گفت آموزش و پرورش مبنای توسعه یک کشور و جامعه است و خیرات و برکات حضور معلمان در شوراها و دیگر مراکز بسیار بالاست و به صورت ویژه روز شوراها را به اعضای فرهنگی شورای شهر تبریک گفت.

 مدیر اموزش و پرورش شهرستان نجف آباد ادامه داد از تعامل خوب شورای شهر و شهرداری  تشکر می کنم همیشه زودتر از خود ما در راه حل مشکلات آموزش و پرورش تلاش کرده اند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.