پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به مناسبت روز شوراها

گرامیداشت روز ملی شوراها

شنبه 10 اردیبهشت ماه 1401

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد دیروز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مدیریت شهری نجف آباد به منظور گرامیداشت روز ملی شوراها به دیدار اعضای شورای شهر در محل پارلمان شهر رفت.

 مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به اتفاق مجموعه مدیران شهری به منظور تکریم روز ملی شوراها و عرض تبریک به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد رفتند.

 وی گفت شهردار نجف آباد در این دیدار صمیمی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، خسته نباشید و تبریک روز شوراها، گفت ۹ اردیبهشت روز شوراها امکانی بود در قانون اساسی که بالفعل شد و ثمرات و مشارکت مردم در تصمیم گیری های شهر در آن به فعلیت رسید. از این رو مشارکت مردم در تصمیم سازی های متفاوت را می بینیم و با شروع بکار شورا ها از یکی دیگر از ظرفیت های قانون اساسی استفاده شد.

 شهردار نجف آباد ادامه داد امروز بهانه‌ای شد تا به خدمت برسیم و بگوییم مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر همدل و همصدا است و این مناسبت‌ها بهانه‌ای است که محفل انسی باشد.

 وی ادامه داد شورا نهادی مقدس است و آن را از خود می دانم و خود را از شورا جدا نمی دانم، شهردار نجف آباد عضو دهم شورای نجف آباد است.

 شهردار نجف آباد ضمن اذعان بر همدلی شورای شهر گفت تضارب آرا یکی از نقاط قوت شوراهاست چراکه اگر نظر همه یکی باشد دیگر احتیاجی به شورا نیست. باید نظرات مختلف در کنار هم قرار گیرد تا پس از کار کارشناسی و استماع صحبت های موافق و مخالف بهترین نظر انتخاب شود.

 وی ادامه داد در نظر شورا و شهرداری همه مردم یکسان هستند و همه را با یک چشم می بینیم و مردم را به شهروند درجه یک و دو تقسیم نمی کنیم.

نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.