پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرداری نجف آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد طی نشستی در شهرداری روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر، شهلا محمودیان منشی شورای اسلامی توسط عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با اهدای لوح تقدیر به پرسنل اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و مسئولین روابط عمومی آتش نشانی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گرامی داشته شد.

 در این نشست اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی ضمن تبریک این روز و تشکر از حاضرین گفت عملکرد روابط عمومی ها بازتاب و خروجی عملکرد شهرداری است و اگر این مهم با دقت همراه نباشد بازتاب مطلوب شکل نخواهد گرفت و این دلیلی بر اهمیت کار شما است.

 وی ادامه داد هرچه روابط عمومی فعال تر باشد نشان دهنده این است که سازمان مربوطه پویاتر است و اتفاقا مردم هم موشکافانه و با توجه بیشتری عملکردها را مد نظر قرار می دهند.

 ایشان افزود مسئولیت شما مسئولیت بسیار بزرگ و مهمی است که ضمن اطلاع رسانی امور همزمان فرهنگ سازی می کنید می بایست به موازات فعالیت‌هایی که در حال انجام است اطلاع اطلاع رسانی کنیم.

???? در ادامه شهلا محمودی گفت انتظارات و مطالبات مردم به حق و بالاست از آن‌سو مشکلات شهرداری هم زیاد است. لذا با فضاسازی خوب و نشان دادن خوب مسائل و با یک برنامه مدون می توان مدیریت افکار داشته باشید. روابط عمومی نباید از مسائل ساده بگذرد.

 در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت خدمت به خلق همه جا ارج و قرب دارد، اما خدمت در این شهر، توفیق خاصی می خواهد و انصافاً مدیریت جدید در پی خدمت خالصانه است اما به توصیه رهبری که گفتند اگر کاری می کنید اطلاع رسانی کنید تا مردم بدانند، از شما می خواهم با اطلاع رسانی صحیح حق مطلب را ادا کنید.

 وی در پایان گفت من به نوبه خود از شما تشکر می کنم ارتباطات رگ مشارکت مردم را تحریک می کند و حضور مردم تعیین کننده و حلال مشکلات است لذا از تک تک دوستان تشکر می کنم.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.