پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

شصت و یکمین (61)جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

شنبه (27/1/1401)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد(ص)، شصت و یکمین (61) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز شنبه مورخ 27/1/1401 ساعت 15 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید در محل این شورا آغاز گردید . سپس جناب آقای مؤمنی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند، دستور کار جلسه را مطرح نمودند.
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه شماره 61:

*آقایان مهندس کشاورز معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و صالحی مسئول محترم امور مالی شهرداری در جلسه شورا حضور و پیرامون بند اول پیوست بودجه با عنوان کمک هزینه رفاهی صحبت نمودند. ایشان اشاره نمودند که  2/3 رفاهیات در فیش حقوقی می آید و 1/(3 ) باقیمانده بر اساس پست هایی که تعریف شده پرداخت می شود و طی پیگیری که صورت گرفته است مقرر شد پس از مشخص شدن عدد سر جمع ماهیانه 10% اضافه در این سال پرداخت شود که بر این اساس ردیفی برای پست و مسئولیت مشخص شود و این کار انجام شود (کارگران ـ کارمندان ـ کارشناسان ـ مسئولین ـ مدیران مناطق ـ معاونین و مدیران ستادی) هر کدام براساس شاخصی انجام شود. در ادامه اعضاء محترم شورا نقطه نظرات خود را به این شرح مطرح نمودند که با توجه به اینکه این بخشنامه کشوری است باید طبق قانون پرداخت 000/400/1 تومان ماهانه به عنوان کمک هزینه به هریک از کارکنان پرداخت شود و نظر دیگر اینکه شهرداری از استانداری و دفتر امور شهری استعلام بگیرد و در صورت پذیرش استان لایحه به شورا ارسال تا در شورا مصوب شود. همچنین اینکه باید تحقیق بیشتری صورت گیرد و از شهرداریهای دیگر نیز در مورد اجرائی نمودن این بند سؤال شود تا هم از نظر قانونی مشکل نباشد و هم حق تلاش افراد دقیق پرداخت شود. در نهایت مقرر گردید تحقیقات مفصل تری صورت گیرد و به جلسات بعدی موکول شد. همچنین در خصوص بند 2 روکش بودجه و تفویض اختیار پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت جهت بررسی بیشتر به جلسه بعدی موکول گردید.

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید:
1-نامه شماره 17254/1/2059 مورخ 19/12/1400 فرمانداری محترم ویژه شهرستان موضوع اعتراض به بند 10 جلسه 51 شورای اسلامی شهر در خصوص تأمین قسمتی از هزینه اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر مطرح که پس از بحث و بررسی باستناد تبصره یک ماده 68 قانون شهرداریها، هزینه کرد صرفاً باید در حیطه کاری همان شهرداری باشد و بدینوسیله با کان لم یکن نمودن مصوبه مذکور (بند 10 جلسه 51) موافقت بعمل آمد و بتصویب رسید.

     ختم جلسه: جلسه ساعت 19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.