پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت /دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد و مدیران شهری با شهروندان منطقه ۴- یزدانشهر

دوشنبه ۶ تیرماه

 ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد و مدیریت شهری منطقه ۴ یزدانشهر به منظور دیدار مستقیم و روی در روی مردمی با اعلام قبلی پس از شرکت در نماز جماعت نمازگزاران مسجد ولیعصر یزدانشهر پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم بودند.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر با اعلام حضور اعضای شورای اسلامی به همراه سید هاشم حسینی مدیر منطقه ۴ شهرداری نجف آباد «یزدانشهر» و رضا رضایی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد و علیرضا خاکسار مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در نماز جماعت مسجد جامع یزدانشهر گفت سوالات و درخواست های مردمی که به صورت کتبی جمع آوری شده بود بطور جداگانه بررسی و پاسخ داده شد.

 آخوندی افزود درخواست های عمومی مردم منطقه ۴ یزدانشهر عبارت از نصب گاردریل جاده کمربندی جنوبی، درخواست تحویل دستشویی های مرکز شهر توسط شهرداری، رسیدگی به وضعیت حسینیه هیئت امنایی آرامستان، و فرسودگی منبع آب جنب مسجد جامع بود.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر ادامه داد نگاهی که شورای اسلامی شهر و شهرداری و سازمان های تابعه به مناطق پنجگانه نجف آباد دارند یک نگاه عادلانه در توزیع خدمات است.

 ایشان اظهار داشت در بررسی اولیه درخواست های مردمی یک سری از مسائل مربوط به دستگاه های خدمات رسان آب برق و گاز بود که شورا به عنوان امانت دار و معتمد مردم شریف نجف آباد بزرگ آنها را به مراجع ذیصلاح ارجاع می دهد.

 در ادامه این نشست قربانعلی مومنی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد در سخنان خود اعلام کرد امسال بودجه شهر بر اساس سرانه جمعیتی و بر اساس آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ تقسیم‌بندی شده است و یزدانشهر با ۳۹ هزار نفر جمعیت ۶۵ میلیارد تومان از بودجه شهر را به خود اختصاص داده است که این مبلغ شامل بودجه آلایندگی نیز می باشد.

 شایان ذکر است مدیران عامل سازمان های مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد نیز در جمع نمازگزاران حاضر بودند و به فراخور و اقتضای سوالات پاسخگویی حوزه مدیریتی خود بودند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.