پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشست هم‌اندیشی شهردار و معاونین با اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف‌آباد، سه‌شنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۱ شهردار و مدیران شهری نجف‌آباد به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر نجف‌آباد در جلسه شورای مدیران مدیریت شهری بود‌.
در این جلسه پس از تکریم اصلانی از مسئولیت املاک شهرداری نجف‌آباد و معارفه بعنوان مدیر پروژه مترو شهرداری ، مهندس فقهی به عنوان مسئول جدید املاک شهرداری نجف‌آباد معارفه شد‌.

در بخش دیگر این جلسه هم‌اندیشی، مهندس موسویان معاونت عمران و .. در سخنانی، مهمترین اقدامات عمرانی و پروژه‌های شاخص واحد عمران در مناطق شهری مانند بوستان زندگی، تقاطع شهدای دانشجو، نورپردازی پل زندگی، باغ بهشت، پروژه‌های ترافیکی سطح شهر، آسفالت معابر، پردیس سینمایی، شهربازی و پروژه‌های محله محور مناطق مختلف را تشریح نمود.
در ادامه نیز معاونین و مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر نیز در مورد مباحث مطرح شده و مهمترین معضلات شهری مانند تخصیص موارد سفر استانی ریاست جمهور، پیگیری و سنجش کیفیت اجرا پروژه‌های عمرانی، سرعت پیشرفت پروژه‌ها و تعریف شدن موارد جدید، آسفالت معابر، پیگیری مشکلات سگ‌های بلاصاحب، مشخص شدن درصد تحقق موارد منشور تعیین شده، آینده‌نگری در موارد شهری، جدیت در پرداخت به مسائل و نمودهای فرهنگی در پروژه‌ها، و تقدیر از دیدارهای مردمی شهردار و تبیین دستاوردهای این اقدام، سامان‌بخشی امور پیمانکاران و متصدیان بخش خصوصی، معضلات زیست محیطی و امور پسماند و فضای سبز ‌و.‌. از عمده مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مدیران مربوط هر بخش، در پاسخگویی به این موارد به ایراد سخنرانی پرداختند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.