پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

رونمایی از تابلو سه راه خبرنگار

تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه مدیریت شهری با حضور مسئولین شهری

دوشنبه24 مردادماه 1401

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت در آیینی با حضور، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد شهردار، معاونین و مدیران شهری از خبرنگاران فعال در عرصه مدیریت شهری نجف آباد تجلیل شد.

 حیدری افزود این جلسه در یک فضای صمیمی با حضور اکثریت خبرنگاران و مدیران رسانه‌های شهرستان برگزار شد و خبرنگاران مسائل و موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را صریح و بدون ملاحظه با عبدالرسول امامی شهردار، قربانعلی مومنی ریاست شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مطرح کردند و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

 وی ادامه داد در این آیین امامی، شهردار نجف آباد با گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش و همراهی خبرنگاران شهرستان نجف آباد در انعکاس اخبار و وقایع مجموعه مدیریت شهری نجف آباد تشکر کرد و اظهارداشت: شما عزیزان باید زینب گونه به رسالت خود عمل کنید و در بیان واقعیت ها و انعکاس اخبار خیر و صلاح مردم را در نظر بگیرید.

 وی افزود شهردار نجف‌آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع جهاد تبیین گفت بر همگان بویژه خبرنگاران واجب است در این راستا قدم برداشته و با الگو گرفتن از نهضت امام حسین علیه السلام و زینب کبری سلام الله علیها به جامعه امید ببخشند.

 حیدری افزود شهردار نجف آباد از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری خواست ضمن بیان نقادانه و راهگشای مسائل، مشکلات و چالش های شهر، بیش از پیش در به تصویر کشیدن و معرفی خدمات شهری و تلاش برای تقویت امید به آینده در آحاد جامعه، پیشگام باشند.

 وی ادامه داد امامی در بخش دیگری از سخنان خود از همراهی و همدلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد قدردانی کرد و گفت:  شورای شهر همیشه پشتوانه بسیار خوبی برای مجموعه مدیریت شهری بوده و باید تلاش کنیم تا هنگامی که این ردای خدمت بر دوش ماست در خدمت به مردم از آن استفاده بهینه داشته باشیم و تا هنگامی که مشارکت اقشار مختلف جامعه باشد نتیجه خوبی می‌گیریم پس فرصت ها را مغتنم بشماریم زیرا این فرصت‌ها کوتاه و گذرا هستند.

 حیدری در پایان تصریح کرد مجموعه شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری و خبرنگاران به جهت رونمایی از تابلوی سه راه خبرنگار به محل مورد نظر رفتند و اقدام به رونمایی از تابلوی این سه راه نمودند. 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.