پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت/ ارائه گزارش شش ماهه ابتدای سال مدیریت شهری در صحن علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد

ارایه گزارش عملکرد 6 ماهه اول 1401 شهرداری و سازمانهای وابسته

صحن علنی شورای اسلامی شهر _جلسه رسمی 100 / یکشنبه 8 آبانماه 1401

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به همراه معاونین و تعدادی از مدیران شهرداری با حضور در صحن علنی شورای اسلامی گزارش عملکرد شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ شهرداری نجف‌آباد را ارائه نمودند.

 شهردار نجف آباد در این جلسه اعلام کرد ۸۹ درصد از بودجه ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ محقق شده است و این رقم در مهرماه به ۹۴ درصد رسیده است. و این رقم ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ریالی داشته است.

 ایشان در ادامه افزود شهرداری از بابت هزینه ها عملکرد خوبی داشته و آمار و ارقام نشان دهنده کاهش هزینه ها و مدیریت خوب آنهاست.

 ایشان در زمینه املاک اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون ۱۴ توافق داشتیم و چیزی حدود ۸ هزار و ۷۰۰ متر در عرصه و اعیان آزادسازی کرده ایم.

 وی سیر صدور پروانه ها را همچون سالهای گذشته نزولی اعلام کرد و علت اصلی آنرا وضعیت اقتصادی حاکم بر کل کشور و رکود حاکم بر بخش مسکن دانست.

 امامی با ارائه پاورپوینت فعالیت های شش ماهه شهرداری نجف آباد گفت ۸۰ پروژه عمرانی در پنج منطقه شهرداری نجف آباد در حال اجراست که این پروژه ها در زمینه های فرهنگی عمرانی خدماتی و فضای سبز و ترافیکی می باشند.

 در ادامه این جلسه گزارش مبسوطی از قسمت های نوسازی، درآمد، هزینه ها، املاک، شهرسازی، میزان آسفالت، جمع آوری زباله، فضای سبز، سازمانها، آرامستان، آتش نشانی، و حمل و نقل مسافر و بار شهرداری ارائه شد.

 در پایان قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن تشکر از شهردار و معاونین جهت ارائه گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری نجف آباد در صحن علنی شورای اسلامی گفت برای سال جدید بودجه بندی به صورتی باشد که جابجایی ردیف‌ها به حداقل برسد و این عمل با برنامه ریزی دقیق تر انجام شود.

 وی ادامه داد اهتمام شما را در حمل و نقل عمومی شاکریم و در خصوص اسفالت ریزی های اخیر که حرکت های خوبی در مناطق پنجگانه انجام شده است تشکر و قدردانی می نماییم.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.