پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

در مسیر جریان خدمت/ نشست صمیمی و هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و معاونین

نشست صمیمی و هـم انـدیشـی اعضـای شـورای اسـلامی شهر بـا شهــردار و معـاونیـن

شنبــه1401/8/14

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در نشستی صمیمی با اعضای شورای اسلامی شهر گفت این نشست برگزار شده تا نظرات اعضای شورای شهر به عنوان کسانی که برخواسته از رأی مستقیم مردم هستند و بیشتر با مردم در ارتباط می باشند را در امور مدیریت شهری جویا شویم و با برسی و مطالعه بیشتری در جریان خدمت گام برداریم و بتوانیم در جلب رضایت مردم موفق تر عمل کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت های شهرداری در مناطق پنجگانه و پروژه های در دست اقدام  گفت تعدادی از پروژه ها آماده افتتاح و بهره برداری هستند که تا یکی دو ماه آینده از آنها رونمایی خواهیم کرد و متعاقباً پروژه های جدیدی را کلنگ‌زنی خواهیم نمود.

در ادامه ابراهیم زارعان مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد به ارائه گزارشی از روند تشکیل سازمان و بیش از 52  اقدام انجام شده در یکسال گذشته اشاره نمود.
زارعان از استقرار کانون مداحان در آرامستان، ایجاد کانکس گل فروشی، ساخت پارکینگ، ایجاد کانکس فروش مواد غذایی، برداشت اطلاعات مکانی قبور، طراحی و ساخت تابلوهای یادبود، پیگیری خرید زمینی به متراژ ۳۴۲۰ متر برای طرح توسعه، پیگیری خرید خط ۱۵۳۰ برای حمل اجساد، تشکیل کارگروه فرهنگی، تجهیز نمازخانه، گلکاری آرامستان، ایجاد کانکس نگهبانی، برقراری گشت موتوری و پیاده و اخذ تاییدیه اساسنامه آرامستان از سازمان همیاری های استانداری اصفهان نام برد.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر به ارائه پیشنهادات و راه کارها و انتقادات سازنده از مدیریت شهری پرداختند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.